apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik zou graag willen maar 100 hongerige gasten waren je voor
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou graag willen maar 100 hongerige gasten waren je voor
.Volgende keer even voor 110 man maken en de rest hier afleveren oke?Ik zou graag willen maar 100 hongerige gasten waren je voor.

Ik heb nog wel wat geniale recepturen liggen voor de geïnteresseerden voor het bereiden van kippendij.
Van yakitori (clean cutters) tot butter chicken (bulkers) onder ons.
Kip kan geniaal zijn, maar stop met het gebruiken van kipfilet.
Had je toevallig nog interesse in een zakje vegan protein?
Had je een PM gestuurd 
Kdacht eerst dat het croissantjes waren! Ziet er wel lekker uit
Had je toevallig nog interesse in een zakje vegan protein?Had je een PM gestuurd
![]()
Proper mealprep..
Das jammer.....
Dacht zeg het toch maarIk zou graag willen maar 100 hongerige gasten waren je voor.
Dat ziet er echt heel smakelijk uit allemaal! Ben wel nieuwsgierig naar de recepten van de 2 baksels. Ben je bereid om die te delen?
Ja tuurlijk. voor de cupcakes heb ik deze ingrediënten gebruik: sojamelk, bloem voor cake, bakpoeder, baking soda, appelazijn, wat zout, suiker, olie en smaakstof vanille.
En voor de bananenbrood heb ik bananen, amandelmeel, havermout (fijngemalen in de keukenmachine), sojamelk ( amandelmelk kan ook) kaneel, baking soda, zout, medjool dadels ( fijn gemalen in de keukenmachine), wal en pecannoten.
Thanks for sharing! Qua verhoudingen een beetje op gevoel neem ik aan? Ben in elk geval dol op dadels in baksels!!
Ik heb nog wel wat geniale recepturen liggen voor de geïnteresseerden voor het bereiden van kippendij.
Van yakitori (clean cutters) tot butter chicken (bulkers) onder ons.
Kip kan geniaal zijn, maar stop met het gebruiken van kipfilet.