MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hier weer wat van mijn vegan baksels ;)

23lfqs2.gif

syugau.gif

Ik ben voor de komende tijd ruim voorzien.
Das jammer..... :(
Kan het zelf namelijk niet meer gebruiken... ivm gezondheid...
Maar mocht je van gedachte veranderen... is ruim houdbaar ... en naturel van smaak... :o Dacht zeg het toch maar
mag voor 15 euro weg en is normaal 28

Dat ziet er echt heel smakelijk uit allemaal! Ben wel nieuwsgierig naar de recepten van de 2 baksels. Ben je bereid om die te delen?

Ja tuurlijk. voor de cupcakes heb ik deze ingrediënten gebruik: sojamelk, bloem voor cake, bakpoeder, baking soda, appelazijn, wat zout, suiker, olie en smaakstof vanille.

En voor de bananenbrood heb ik bananen, amandelmeel, havermout (fijngemalen in de keukenmachine), sojamelk ( amandelmelk kan ook) kaneel, baking soda, zout, medjool dadels ( fijn gemalen in de keukenmachine), wal en pecannoten.

Ja tuurlijk. voor de cupcakes heb ik deze ingrediënten gebruik: sojamelk, bloem voor cake, bakpoeder, baking soda, appelazijn, wat zout, suiker, olie en smaakstof vanille.

En voor de bananenbrood heb ik bananen, amandelmeel, havermout (fijngemalen in de keukenmachine), sojamelk ( amandelmelk kan ook) kaneel, baking soda, zout, medjool dadels ( fijn gemalen in de keukenmachine), wal en pecannoten.

Thanks for sharing! Qua verhoudingen een beetje op gevoel neem ik aan? Ben in elk geval dol op dadels in baksels!!

Thanks for sharing! Qua verhoudingen een beetje op gevoel neem ik aan? Ben in elk geval dol op dadels in baksels!!

Dan moet ik even mijn boekje bekijken. Ik maak het vaak dat ik het idd op gevoel doe. Ik ben ook dol op dadels... ook buiten de baksels ghehehe

Terug
Naar boven