- Waardering
- 15.402
Vind ze vaak droog en smaakloos

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tbh zo goed als alle afhaalpizza's zijn rommel, als een Italiaan dat eet krijgt die spontaan tuberculose.Neem dan (als je er keer heen gaat) Italian bbq chicken, bbq saus geeft meer smaak en met dunne bodem minder last van ‘droog deeg’
Ach iedereen zijn ding, ik vind die van new york bijvoorbeeld niet te vreten.
Tbh zo goed als alle afhaalpizza's zijn rommel, als een Italiaan dat eet krijgt die spontaan tuberculose.
Dat bedoel ik dus, ik consider dat geen pizza maar een verkrachting van Italiaanse keukenZijn ook Amerikaanse/Turkse pizza’s meestal. Als je bij een echte Italiaan pizza’s haalt krijg je ook heel andere pizza’s.
.Neem dan (als je er keer heen gaat) Italian bbq chicken, bbq saus geeft meer smaak en met dunne bodem minder last van ‘droog deeg’
Ach iedereen zijn ding, ik vind die van new york bijvoorbeeld niet te vreten.
Heb laatst de bbq mixed grill genomen. Tijd terug was die wel prima maar heb hem de laatste keer geen eens opgegeten...
Ik hou inderdaad meer van amerikaanse pizza's ipv italiaanse @GeenEiwittenVoorJe18Bent
Dat bedoel ik dus, ik consider dat geen pizza maar een verkrachting van Italiaanse keuken.

Die fl**ker ik zo hard buiten dat ze geen pizza meer kan etenInb4 je vriendin komt aan met een dominos panpizza Hawaï![]()

... "ik consider dat ...." = geen pizza maar een verkrachting van de Nederlandse taal.

Wie heeft nou gelijk? Iemand die "ProudPizza" heet of "GeenEiwitten"?

In principe moet je mooie meiden gewoon altijd gelijk geven, dus als je pics stuurt kan ik pas een oordeel vellen![]()
In principe moet je mooie meiden gewoon altijd gelijk geven, dus als je pics stuurt kan ik pas een oordeel vellen![]()

Maakt niet uit, gewoon 2 vlechtjes in en een unicorn t shirt aan. Close enough
heb nu chick van 23, had ze srs laatst zo’n truitje gehaald met eenhoorn er op![]()