- Waardering
- 21.437
Ziet er niet reclasserings proef uit.Hij maakte gewoon zo zijn foto?
![]()
Ja moet stofzuigen, ja die hond heeft t bord van de tafel af gegooid![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er niet reclasserings proef uit.Hij maakte gewoon zo zijn foto?
![]()
Ja moet stofzuigen, ja die hond heeft t bord van de tafel af gegooid![]()

Toch (licht) gebakken? ziet eruit als licht gekookt...nog zo mooi blank.. mooi resultaat...ook een mooie avondmaaltijd...de nacht doet de rest@Bosco55555 Jup! Geen uitgebakken schoenzolen voor mij. Bij voorkeur saignant - à point![]()

Toch (licht) gebakken? ziet eruit als licht gekookt...nog zo mooi blank.. mooi resultaat...ook een mooie avondmaaltijd...de nacht doet de rest![]()

Kijk er al naar uit! 
Cursus ziet er wel basic uit

Dat noem ik geen eten maar konijnenvoer.
Is ook een basic cursus

Wat studeer je?
Ga aan kinesist beginnen in september. "Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen"
Aah, je zit nog in het middelbaar? Dacht dat je even oud als ik was ( 21). Of heb je net bachelor achter de rug?Ga aan kinesist beginnen in september. "Kinesitherapie en revalidatiewetenschappen"
Heb twee jaar diergeneeskunde gedaan. Ben 21 inderdaad.Aah, je zit nog in het middelbaar? Dacht dat je even oud als ik was ( 21). Of heb je net bachelor achter de rug?
Aahzo, diergeneeskunde ja dat hadden we kunnen raden. Laat het konijnenvoer nog smaken.Heb twee jaar diergeneeskunde gedaan. Ben 21 inderdaad.
Wou ik al 15 jaar doen hoor, lang voordat ik vegan werd :'). Thanks.Aahzo, diergeneeskunde ja dat hadden we kunnen raden. Laat het konijnenvoer nog smaken.