AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zalm, bonensalade en wat rauwkost. Post WO lunch. Zo'n bordje keer twee. Hier in Noorwegen kom ik wel aan mijn omega 3 met dagelijks zalm. :)

20181023_123936.jpg

brocollisoep is ook best lekker @Bert mijn mams die prakt altijd elke vorm van soep tot een drinkbaar geheel.....

• Like
Waarderingen: BB_
Weer zalmfilet.. Net als de lunch. Ik denk dat ik vandaag 600 gram zalm achter de kiezen heb. En vanavond dan een zestal gekookte aardappelen en wat rauwkost erbij.
Bestaat er zoiets als teveel omega 3? Ik ga hier namelijk dagelijks zalm voorgeschoteld krijgen. :p Lijkt leuk maar na drie dagen begin ik er al aardig verzadigd van te raken!

Zolang je nog niet gaat zalmen of zalmig wordt verklaard, kun je gewoon dooreten hoor.

Weer zalmfilet.. Net als de lunch. Ik denk dat ik vandaag 600 gram zalm achter de kiezen heb. En vanavond dan een zestal gekookte aardappelen en wat rauwkost erbij.
Bestaat er zoiets als teveel omega 3? Ik ga hier namelijk dagelijks zalm voorgeschoteld krijgen. :p Lijkt leuk maar na drie dagen begin ik er al aardig verzadigd van te raken!

"Blub" :p

Verse vis stinkt niet, anderzijds is er een gezegde: een goede vis moet stinken. Of zoiets....:D

Nou daar gaan we maar weer dan.. :D
Deze keer met Noors roggebrood met veel zonnebloempitten. Erg lekker!

Collega van mij laat geen vis. Is hier onvrijwillig drie weken vegetariër. :roflol:

20181024_125051.jpg

Na deze lunch post ik pas weer als ik iets anders voorgeschoteld krijg. :roflol:

Terug
Naar boven