- Waardering
- 22.487
Geen drankje erbij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen drankje erbij?
Ik drink nooit standaard bij het eten eigenlijk.

Gedurende de dag drink ik genoeg hoor, gewoon niet structureel bij de maaltijd.
M'n pa was ook zo.Gedurende de dag drink ik genoeg hoor, gewoon niet structureel bij de maaltijd.![]()
Wat was de gedachte daarbij? En waarom zwijgen? Klinkt niet heel gezellig.M'n pa was ook zo.
Geen drinken aan tafel.
Met als toevoeging zwijgen en eten.

Dat was het ook niet.Wat was de gedachte daarbij? En waarom zwijgen? Klinkt niet heel gezellig.![]()
Ziet er erg lekker uit! Maar is dit kipgehakt of zijn dit de kip blokjes? Just curious.
Ziet er erg lekker uit! Maar is dit kipgehakt of zijn dit de kip blokjes? Just curious.

Alright! Ziet er goed uit hoor, was absoluut geen commentaar. Enkel nieuwsgierigheidKipgehakt! Komt als 1 geheel uit de verpakkking, had geen puf om het nog kleiner te maken met de spatel![]()

Kipgehakt! Komt als 1 geheel uit de verpakkking, had geen puf om het nog kleiner te maken met de spatel![]()
Lekker hoor...kan je overal wel doorheen kieperen....Alright! Ziet er goed uit hoor, was absoluut geen commentaar. Enkel nieuwsgierigheid![]()
Alright! Ziet er goed uit hoor, was absoluut geen commentaar. Enkel nieuwsgierigheid![]()

Merci voor de uitgebreide toelichting; wordt gewaardeerd!Zag het niet als commentaar hoor, maar er stond al bij dat het kipgehakt is, daarom een wat uitgebreide toelichting waarom het zulke grote stukken zijn![]()