XXL Nutrition

Post Nederland gaat alweer met mijn aangetekend brief gaan lopen

moet je maar geen roids op het internet bestellen:)

slimme jongen, vooral gaan vertellen hier dat er geld in zat..... 1+1=2.

[Link niet meer beschikbaar]

Zo moeilijk is het niet.

Hmm, dat is gek. Ik zou wel gewoon contact opnemen. Alle aangetekende post wordt namelijk ingetekend bij ontvangst en bij bezorging door de bezorger uitgetekend. Er zou dus precies kunnen worden nagegaan waar, in dat proces, het fout is gegaan.

HEb ik gedaan ;)
geld tussen 2 stukjes karton, karton tussen wenskaart, wenskaart in envellop van wenskaart, envellop wenskaart in bubbelenvellop ;)
BELANGRIJK:

***ALLEEN BRIEFGELD STUREN, GEEN KLEIN GELD***
***Geen namen van anabolen ( bestellingen ), geen copy van onze emailen etc mee sturen in uw briejfe***
LET OP!!! altijd zorgen dat niemand kan zien dat er geld in de enveloppe zit. ( ook postbodes zijn gek op geld ;) )

Het geld tussen 2 stukjes karton stoppen of tussen een verjaardagskaart en daarna in een bubbelenveloppe
Dit om het briefje discreet te houden.

Op de verjaardagskaart schrijft u uw EMAIL-ADRES en uw GEGEVENS !!!
Je had het in een verjaardagskaart moeten doen, wenskaarten komen niet door de kaartdetector en anders maakt de snuffelbrigade korte metten met ze.

Haal dan gewoon op;)
Of bij iemand uit je gym

Geen losgeld in envelop.
Doe desnoods een of 2 a4 velletjes dubbelvouwen om het geld heen, zodat ze het er niet doorheen kunnen zien?

Gast.....als er niks in die brief stond...geen info waarvoor geld dient gebruitk te worden.....dan zou ik gewoon postNL bellen en ruzie maken. Aangetekend brief is makkelijker te traceren

• Topic Starter Topic Starter
Sorry,was vergeten dit topic te updaten.
Ik heb inderdaad al via de post ( belgie ) contact opgenomen, en zij gingen nagaan waar het ergens is fout gegaan.
Het kan wel enkele weken tot max 3 maand duren.

volgende keer in kleine doos doen kerel, die kunne ze namelijk niet in hun zakken steken ;)

• Topic Starter Topic Starter
kun jij tot 10 tellen? gewoon zomaar...
Ja, want ik ben naar het school geweest en heb mijn diploma behaalt.
Aan jouw zinsstructuur te hebben gezien, zit ik toch met vraagtekens :rolleyes:.
En heb je de gegevens van mijn postpakket al gevonden, beste vriend ?:rolleyes:

geld in een envelop doen? in welk jaar leef jij?

Terug
Naar boven