Fitness Seller

Potje Unreal Tournament met DBB'ers?

Mooie tijd was dat vroeger :) Ik ben geen DM'er. Heb ook geen skills wat betreft powerups. Onze clan speelde altijd CTF, is totaal anders. Nog verder terug ben ik wel DM'er geweest, maar niet echt lang.

ik ga 'm ook installen , ook al ben ik quaker/cs'er :D

Hm; ik own 2k4 :D

nah...ik ga nu richting mid/high skill TDM; zondag weer cupmatch :)

btw, weet niet zeker of de timing van items in 99 gelijk is als die in 2k4(geloof het wel):

small shield 28,5 sec
supershield 55 sec
amp 1 min 22 sec

benchMarc zei:
Mooie tijd was dat vroeger :) Ik ben geen DM'er. Heb ook geen skills wat betreft powerups. Onze clan speelde altijd CTF, is totaal anders. Nog verder terug ben ik wel DM'er geweest, maar niet echt lang.
precies, ctf en domination(?), dat is de shit.

CTF is het betere werk, CTF instagib helemaal :D

damnz ik heb dus een DBB pot gemist..

vanavond weer ?

het probleem is, dat ik jullie allemaal frag! :cool:

1 uur maak ik een servertje. Als er genoeg mensen zijn kunnen we wel even ctf spelen.

dr. Gonzo zei:
1 uur maak ik een servertje. Als er genoeg mensen zijn kunnen we wel even ctf spelen.

er zijn ook mensen die pas rond 18:00 in de buurt zijn van een capabele pc met Unreal erop ;)

Rob G zei:
Jah hij bedoeld natuurlijk na een pauze van 2 jaar. Frenkpie was lid van de [X] clan, die wij altijd helemaal ass whoopte!

hoe heette jullie clan dan? en wanneer was dat ongeveer toen jullie de ass whoopte.
der zijn veel verschillende X-clans geweest..
onze clan was niet zo heel slecht...op een bepaald punt van de X-clan "carriere" hoorde wij bij de top 5 beste team DM spelers van Clanbase (samen met Extreme etc.)

X-clan bestaat nu nog steeds.. het is nu 7thday geworden. Een grote multi clan met sponsors etc.

Angerfist zei:
Haha blaat een weekje.... Toen ik nog volop UT speelde was er toevallig iemand met precies dezelfde naam... (Frenkpie)

whehe leuk dat mensen me nog (her)kennen. ik ben de enige die deze naam gebruikt. Dus dat was ik die jij tegen was gekomen ;)

en ja ik heb het veel gespeeld. maar ben sinds 2001-2002 gestopt. Heb het vanaf 2002 amper nog gespeeld.. vorige week weer voor het eerst gespeeld sinds 1,5-2 jaar, je verleert zoiets gewoon niet..

ik heb nog steeds mijn steelpad S4 :D

http://www.clanbase.com/news_league.php?wid=859582&lid=526

hier hadden wij toen gewonnen van Mortal Destruction.. was een clan uit de Top 3 van clanbase :D iedereen was shocked dat wij gewonnen hadden...

Laatst bewerkt:
62.166.37.73

bring it!

waar dan? ik kan niet connecten?
ik ga ff wat eten :)

Frenkpie zei:
Heb het vanaf 2002 amper nog gespeeld.. vorige week weer voor het eerst gespeeld sinds 1,5-2 jaar, je verleert zoiets gewoon niet..
ik heb nog steeds mijn steelpad S4 :D
Nou, ik ben m'n aim toch anders totaal kwijtgeraakt :D Kan er ook aan liggen dat ik inmiddels weer 2 nieuwe muizen heb gehad :]

• Topic Starter Topic Starter
Kom er niet op...?

rob start jij een server dan !

als we genoeg man hebben kunnen we TDM of CTF doen :D

rob is bezig, maar kan zijn eigen ip niet achterhalen :)

62.194.87.129
dit is rob's IP

Terug
Naar boven