- Waardering
- 679
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adema zei:
precies, ctf en domination(?), dat is de shit.benchMarc zei:Mooie tijd was dat vroegerIk ben geen DM'er. Heb ook geen skills wat betreft powerups. Onze clan speelde altijd CTF, is totaal anders. Nog verder terug ben ik wel DM'er geweest, maar niet echt lang.
dr. Gonzo zei:1 uur maak ik een servertje. Als er genoeg mensen zijn kunnen we wel even ctf spelen.

Sinlath zei:er zijn ook mensen die pas rond 18:00 in de buurt zijn van een capabele pc met Unreal erop![]()

Rob G zei:Jah hij bedoeld natuurlijk na een pauze van 2 jaar. Frenkpie was lid van de [X] clan, die wij altijd helemaal ass whoopte!
Angerfist zei:Haha blaat een weekje.... Toen ik nog volop UT speelde was er toevallig iemand met precies dezelfde naam... (Frenkpie)

iedereen was shocked dat wij gewonnen hadden...Nou, ik ben m'n aim toch anders totaal kwijtgeraaktFrenkpie zei:Heb het vanaf 2002 amper nog gespeeld.. vorige week weer voor het eerst gespeeld sinds 1,5-2 jaar, je verleert zoiets gewoon niet..
ik heb nog steeds mijn steelpad S4![]()
Kan er ook aan liggen dat ik inmiddels weer 2 nieuwe muizen heb gehad :]62.194.87.176Frenkpie zei: