Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar ze beginnen gruwelijk achter te lopen, ik loop zelfs vrij snel blessures op rond het ellebooggewricht doordat mijn biceps en brachialis/brachioradialis bij rows en chins de belasting niet goed aankunnen, door isolatie te doen voor deze spieren hoop ik ze sterker en groter te krijgen zodat ze enige reserve bij de compoundoefeningen hebben.
)
eduardjanssen zei:Dit heb ik nu ook, bij bepaalde oefeningen pijntjes in de ellebooggewrichten waar je niet lekker van wordt. Ik zal ook aan die bicepsongein moeten gaan geloven.
Adema zei:Door te blijven chinnen en rowen zullen je biceps vanzelf sterker worden gemaakt; daar zijn het compounds voor - omliggende spieren 'versterken' elkaar. Het is ook wel logisch opzich, heb jij ooit iemand met een huge rug en 25cm bovenarmen gezien?
Mijn waarde vrind, omliggende spieren versterken elkaar inderdaad. Zware compound will do the trick. Echter als ik last heb van mijn ellebogen met T-bar rows, BOR's, Chins etc. Dan zit er iets niet goed en moet er soms isolatiewerk aan te pas komen.eduardjanssen zei:Mijn waarde vrind, omliggende spieren versterken elkaar inderdaad. Zware compound will do the trick. Echter als ik last heb van mijn ellebogen met T-bar rows, BOR's, Chins etc. Dan zit er iets niet goed en moet er soms isolatiewerk aan te pas komen.