Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Powerblade zei:
Die T-bar voel ik verschrikkelijk goed tussen mijn schouderbladen, hij pakt dus meer midlle en lower traps mee dan de BOR.

allereerst gefeliciteerd met je PR's !

BOR's pak ik afwisselend breed en smal ( grip) zodat je de buitenkant en binnenkant van je rug meepakt;)
 
goeie shrugs
 
heb jij ooit iemand met een huge rug en 25cm bovenarmen gezien?

ja heb ik wel gezien had ze toch echt uit verhouding ook heb ik mensen gezien met enorme armen en geen rug en allerlei andere rare variaties mensen zonder fatsoenlijke benen en kuiten :D ziet er niet uit vind ik liever klein als uit verhouding denk ik. is ook deels genetisch bepaald natuurlijk daaarom zullen sommige delen meer aandacht nodig hebben denk ik tenminste als je alles in verhoudng wil hebben.
 
KaLe zei:
wasda? Van een ecto een wokkel draaien?

:D :D :D

Het zware punt is de 2e omwenteling, als zijn ruggegraatje eenmaal gebroken is gaat het een stuk gemakkelijker. :D




Ik heb het even aangepast, moest bodytwist zijn.
 
Goeie training beer! Jammer, dat je hem moest afbreken, maja dat is niet anders. Volgende keer beter. Had vroegah in de gym ook een spiegel achter en voor me en dat werkt idd motiverend.:D
 
Hoppa!

Show us how it must be done! Lekkere bench hoor, jij beest! En nu zorgen dat je wussy ass (:D) weer in het gareel komt!
 
Vandaag weer getraind, wo 14-12-05

Bench:

10x60
6x90
3x120
5x3x135 (pr, 2reps een vinger hulp gehad)
8x110

Side raises:
10x16 (uit zij)
3x8x18 (strict)

Incline DB press:
8x33
3x8x37

Skull crushers:
5x55 (oeps, gaan nu wel zwaar na dat pressen)
3x8x50kg

Hierna voor het eerst een benchshirt aangetrokken.
Echt raar dat je 120kg niet eens gemakkelijk kunt laten zakken, en ook even wennen aan de pijn die dat ding in je oksels doet, ik zat helemaal onder de blauwe plekken rond mijn oksels toen ik dat ding weer uitdeed.
3x3x120 gedaan, om de goede baan te vinden.
Als je dus buiten deze baan komt ben je het gewicht ook meteen kwijt, het ligt op je buik in het gunstige geval, en in je bek in het ongunstige geval.
(vandaar 2 spotters)
Maar na deze setjes toch een beetje het idee hoe te drukken met shirtje, de stang snel naar je borst laten komen, even stil en dan explosief stoten, zodat je niet stilvalt als de spanning van het shirtje weg is.
 
Knappe bench, opa!
 
Nette bench ouwe!

Doe ik je nog niet na...;)
 
Nette training! Feli met je PR en leuk om je ervaring met shirt te lezen. Techniek lijkt me het moeilijkst met zoiets.
 
toppie bench hoor. Waarom train je met een shirt?
Ik ben zowiezo niet op de hoogte wat de voordelen van een shirt zijn.
Wat doet zo'n shirt.

greetz
 
Een shirt lift je gewicht bijna vanzelf omhoog :p.

Ik dacht dat pb van plan was om binnenkort wedstrijden te gaan doen.
 
Die benchshirts zitten niet echt gemakkelijk...

Ik heb ze zelf nooit aangehad, maar wel gezien hoe gehavend anderen na benchen met shirt er uit zien. Volgens mij (als ontwerper) moet er echt wel een oplossing zijn, zodat je genoeg effect uit je shirt haalt, maar niet je doorbloeding afknelt...

Maareh... ondanks mijn verbeterdrang hierboven een nette training meneertje!
 
bij het lezen van een log als deze krijg ik vaak een diep gevoel van respect.... zo ook nu weer. :thumbs:
 
SlettieBettie zei:
Die benchshirts zitten niet echt gemakkelijk...

Ik heb ze zelf nooit aangehad, maar wel gezien hoe gehavend anderen na benchen met shirt er uit zien. Volgens mij (als ontwerper) moet er echt wel een oplossing zijn, zodat je genoeg effect uit je shirt haalt, maar niet je doorbloeding afknelt...

Maareh... ondanks mijn verbeterdrang hierboven een nette training meneertje!

Ze zijn niet echt gemakkelijk nee.....
Ik zit onder de blauwe striemen in mijn oksels, net of ik aan een touw onder mijn armen opgehangen ben geweest.
Het voordeel is dat als je het gewicht in de goede baan laat zakken dat er dan veel spanning in de mouwen en het borstdeel van het shirt ontstaat, als een elastiek als het ware.
Dat kan je veel kilo's schelen, MS haalt er zelfs 65kg extra uit!
Nadeel is dat als je iets buiten die baan komt.....WHAM!, dat waren je tanden of je strottehoofd, als je spotter te laat is.
Ik zal de volgende keer wel mijn oksels scheren, en mischien dat wat vaseline het ongemak ook wat kan verminderen.
Als anderen die met shirt benchen daar ervaring mee hebben hoor ik dat graag.

Het is overigens zo dat een groot deel van de andere PLers waar ik mee train een voorstander zijn van het afschaffen van shirts en suits.
Alleen lichte bandages en een riem ter bescherming van je gewrichten, en meer niet, gewoon RAW.
Want het shirt is eigenlijk valsspelen.
 
Je bench gaat echt goed. Apart is dat, dat je in het begin alleen maar last van zo'n shirt hebt, en er later juist voordeel van ondervind.
 
Back
Naar boven