AndroidHealthClinic

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

heey blade..in watvoor shirtje druk je??
 
Nice dude film het is met een mobieltje ofzo :)
 
Titan Fury, shirtje begint al een beetje te verslijten, de naden aan de achterkant beginnen slecht te worden (hoofdzakelijk een probleem bij het aantrekken als ie scheurt)
Dus binnenkort zal er wel een nieuw shirtje komen, volgende week eens een Rage X van iemand anders proberen, als die bevalt koop ik er een.
 
So he dat is niet mis!
 
Titan Fury, shirtje begint al een beetje te verslijten, de naden aan de achterkant beginnen slecht te worden (hoofdzakelijk een probleem bij het aantrekken als ie scheurt)
Dus binnenkort zal er wel een nieuw shirtje komen, volgende week eens een Rage X van iemand anders proberen, als die bevalt koop ik er een.

rage x is wel nice!!!
heb met dat shirt aan wel es 30kg+ gedrukt...

der is nu ook een nieuwe titan katana is nog weer beter...
mag geloof ik nog niet van de bond maar goed...
 
Nice benching :thumbs:

Het laten zakken met shirt ging in het algemeen beter, behalve dan bij die fail.
Bij dergelijke gewichten wordt een klein foutje genadeloos afgestraft :D

Komt vooral ook omdat je dan uit de grove van het shirt geraakt.
 
sterk kerel !! erg goed ! En voor de 200 kg raw bench ;)
 
Nice benching :thumbs:



Komt vooral ook omdat je dan uit de grove van het shirt geraakt.

Dat is dan ook meestal het geval, je bent dan alle spanning kwijt.
Maar in dit geval was de uiteidelijke fail meer door het uit de groove raken van een van mijn polsen.
Ik kon het gewicht nog terug naar mijn borst duwen maar hierbij klapte mijn rechter pols om.
En dan een reverse wrist curl proberen te doen met 200+ is toch wel een beetje veel gevraagd :D

Maar goed, als je perfect in de groove van het shirt zakt zijn deze fratsen ook niet nodig, in mijn 2e attempt ging die 205 dan ook nog vrij gemakkelijk omhoog.
 
ooit al Metal geprobeerd? Ze hebben ook IPF-apporved suits en shirts. Naar het schijnt zijn ze echt de gevestigde waarden (Titan, Inzer) aan het overnemen qua marktaandeel.
 
rage x is wel nice!!!
heb met dat shirt aan wel es 30kg+ gedrukt...

der is nu ook een nieuwe titan katana is nog weer beter...
mag geloof ik nog niet van de bond maar goed...

Zit nu met de Fury op 20+, maar 25+ is zeker goed haalbaar, want gevoelsmatig zit 210kg er ook nog in.
Er is dus met een Rage X nog zeker meer uit te halen, want dat shirt geeft meer spanning, maar heeft wel een smallere groove, de fury is een vrij gemakkelijk shirt om in te drukken.

Overigens is de Katana wel reeds IPF aproved, op de site van Titan is het certificaat te zien (waar ook te zien is dat fabrikanten van gear dikke licentierechten moeten betalen om hun materiaal toegelaten te krijgen en te houden bij de bond)
 
ooit al Metal geprobeerd? Ze hebben ook IPF-apporved suits en shirts. Naar het schijnt zijn ze echt de gevestigde waarden (Titan, Inzer) aan het overnemen qua marktaandeel.

Er komt idd een steeds breder programma van Metal beschikbaar dat goedgekeurd is.
Hier moet ik me eens over oriënteren, ik ken zelf geen mensen die ervaring hebben met metal.
In Nederland drukt 99% in een Inzer shirt, met een Titan ben ik al een beetje een buitenbeentje.

Overigens levert Inzer slecht op het moment, heb al gehoord van mensen die een shirt besteld hadden maar daar al maanden op zitten te wachten.
 
Gisteren de rug getraind.
Ik heb de deadlifts er even uitgelaten omdat mijn lichte rugblessure nog niet helemaal weg is, bovendien gaan we morgen onderdelen doen en wil ik geen brakke rug hebben.

Hyperextensions:
3x12

T-bar rows:
10x30kg
10x50kg
10x70kg
8x90kg
3x8x110kg

Barbell high pulls:
12x50kg
12x60kg
2x10x70kg

Reverse peckdeck (life fitness):
10x77kg
8x84kg
8x84kg
8x84kg

Seated CS rowing machine met losse schijven:
10x80kg
8x120kg
8x140kg
8x140kg
8x140kg

Incline DB curls:
10x16kg
10x20kg
8x24kg
8x24kg

One hand low pulley curls:
3x10x30kg

Een training waar ik langzaam inkwam, had weer nachtdienst gehad.
Maar uiteiendelijk wel een lekker volume gedraaid met redelijke gewichten.

Morgen dus onderdelen, oa:
Truckpull (met vrachtwagen 11 ton)
Yoke (320kg, eerste keer yoke, dus benieuwd of het gaat lukken met dit gewicht)
Timberwalk (120kg per hand)
Wheelflip (met band van 420kg, benieuwd of ik die kan flippen :D)
 
Veel succes morgen met de Yoke is pittig gewicht.
 
Morgen dus onderdelen, oa:
Truckpull (met vrachtwagen 11 ton)
Yoke (320kg, eerste keer yoke, dus benieuwd of het gaat lukken met dit gewicht)
Timberwalk (120kg per hand)
Wheelflip (met band van 420kg, benieuwd of ik die kan flippen :D)



suc6 alvast!
;)
 
Back
Naar boven