Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

fris zou zijn als hun naar de ene kant lopen en jij naar het midden en ze dan aankijkt en zegt: niet aan dat uiteinde zitten jongens zo raak ik uit balans
 
:D

Er bestaat nog zoiets als arbo, daar moet ik een héél klein beetje aan denken jongens, dus niet zwaarder dan 100kg tillen op het werk:D
(Hoewel die anderen hun rug meer vernken met die 25kg die arbo toestaat, omdat ze met gebogen rug tillen)
 
Hallo mensen.
Geveld door een nasty verkoudheid.:mad:
Donderdag misserabel moe na mijn middagdienst.
Vrijdag ook, hoewel het toen in de loop van de dag wat beter ging.
Maar omdat ik nog 2 nachtdiensten moest draaien de goden maar niet verzocht, dus vrijdag niet gaan trainen.
Heb nu een enorme snotterneus en bijna geen stem, maar ga straks wel thuis wat trainen, en morgen weer in de gym.
Mijn energie is nl. weer wat terug aan het komen.
De blessure aan mijn armen is haast helemaal weg, alleen explosieve bewegingen in het schoudergewricht laten zich nog voelen, dus sla ik de powercleans deze week ff over en vervang ze door shrugs en high pulls.
Ook ff een paar rustweekjes voor de boeg, ik moet van de week 1 ochtenddienstje draaien en voor de rest heb ik de komende 2 weken vrij.
Ga ik gebruiken om te trainen, eten en slapen.:D
 
Ook al verkouden? Dan zal het wel heersen, want ik zit hier ook met een kop vol snot. Beterschap iig.
 
Beterschap! En gelukkig gaat het weer beter met je armen, hopelijk dat er hierna niet weer iets komt ;)
 
jij ook beterschap kerel !!:D

:cool: suc6 verder
 
Heb je toevallig een papegaai uit suriname?
Zoniet, zijt u een van de velen die getroffen door een vervelende verkoudheid.
Laat dit geen blokkade vormen en stam er van de week minstens 5 pr's uit.

Gegroet,

;)
 
Maandag 24-10-05

Opwarmen.

RDL: (alles overhandse grip)

15x50kg
6x100kg
5x5x120kg (pr)

Chinnen:

4x5xBW
2x3xBW+15kg (pr)

Narrow grip BP:

15x40kg
8x70kg
8x80kg
8x85kg (pr)
8x90kg (pr)
6x90kg (7f)

EZ preachercurls:

10x25kg
8x30kg
6x35kg
5x35kg (6f)
Gingen moeizaam omdat ik door blessure aan biceps deze al een maand niet geisoleerd getraind had.

Skul crushers:

8x45kg
6x50kg (pr)
6x50kg

DB curl:

6x22kg
5x22kg
5x22kg
Deze zuigen, gaat echt slecht. Maar wat wil je na een blessure.

Triceps cable extension. (op lat pulldown)

10x45kg
8x45kg
8x45kg (pfff, triceps zijn leeg, dit is pompen)

GM's:

70kg, de stang rolt telkens in mijn nek als ik vooroverbuig, kan mijn handen met de stang niet laag genoeg op de rug blijven fixeren, en omdat 70 kg op je nekwervels niet echt lekker voelt er maar mee gestopt.
Moet wat mobieler in de schouders proberen te worden.

Farmerwalks: hier zijn ze dan, in de gym zijn er speciaal 2 handvaten voor aanwezig waar je schijven met klein gat op kunt hangen.

Met deze vorm:
.... ___
.....|..|
())))---())))

65kg (per hand) 1 rondje ca 30 sec.
85kg (per hand) 3 rondjes van ca 30 sec. elk (pr)

Mijn onderarmen geven er niks om, maar wat was ik kapot (conditioneel) na die rondjes, het zweet gutste over mijn hoofd.
Ook in begin moeite met de balans, ik zwalkte heen en weer en botste een paar maal tegen apparaten in de gym aan. (daar knalt dus in totaal 275kg ergens tegenaan)
Maar bij het laatste rondje de slag te pakken en een veel hoger tempo.
Na het laatste rondje nog even static hold gedaan 30sec. (had ik het gewicht in totaal ca 1 min. vast)

Lekkere training, kracht in triceps is enorm vooruit gegaan, 3 weken terug deed ik op NG BP met moeite 3 reps met 90kg, nu dus easy 8 reps.
 
Laatst bewerkt:
nette training kerel !!

proficiat met je PR's !:D

:cool:
 
op 5 verschillende oefeningen een PR net zo als ik je had opgedragen ;)

netjes hoor, ik heb ze nog nooit gedaan maar dat lijken me flinke farmerwalks!!
 
lekkere training gelefilicirreerd met je prs!
 
Zeer netjes maar die rdl moeten zwaarder kunnen :D
 
GM`s zijn niet noodzakelijk hoor, als je hem k*t vindt zou ik hem gewoon niet doen, RDL`s zijn in dat opzicht een meer dan waardige vervanger.
 
wow! Dát zijn farmerwalks man. Super dat jullie van die speciale krengen hebben.

nette training en flink volume op die chins!
 
Ik was deze nog vergeten te vermelden, ik heb 5 reps dragonflags gedaan, f*ck wat is dat zwaar, zeker met mijn BW.

Wil je weten wat het is, klik en scrol naar onderen.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ja, dat snap ik ook niet.
Volgens mij vraagt powerblade zich af wat de meeste in hemelsnaam zitten te lullen op het forum, en nauwelijks vooruit gaan ( vergeleken met zichzelf )
140BP in 11 maand is echt lomp. ( hier zitten die maanden met die wussiegym ook al bij in? )
 
Back
Naar boven