MuscleMeat

Powerlift schoenen - fysieke winkel gezocht

Bezoekers in dit topic

Dirk316

Novice
Lid geworden
1 apr 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Beste forumleden

Ik ben op zoek naar powerlift schoenen, met een hoge hak dus. Maar omdat ik zeker wil zijn van de juiste maat wil ik ze liever niet online kopen. Weet er iemand waar ik zulke schoenen kan vinden in omgeving Antwerpen? Verder mag ook, ik ben bereid ervoor te reizen, maar liefst zo dicht mogelijk natuurlijk. Indien je een winkel kent, zou ik ook graag weten wat ze aanbieden.

Alvast bedankt!
 
Wel is geprobeerd oefeningen te doen zonder schoenen?
 
ik weet er een zit in cuijk.

maar je kunt ook gewoon een andere schoen van hetzelfde merk passen en en die dan kopen.
die van mij zijn gewoon de maat die ik van al mijn andere schoenen ook heb. US maat is bij mij altijd hetzelfde
 
Wel is geprobeerd oefeningen te doen zonder schoenen?

Mijn probleem is een geblokkeerde enkel na een blessure waardoor ik bij de squat niet diep genoeg kan gaan. Voorlopig ga ik op schijven staan waardoor dat wel lukt. Maar nu wil ik dus schoenen met een hak kopen, die me ook bij leg press etc. kunnen helpen.

ik weet er een zit in cuijk.

maar je kunt ook gewoon een andere schoen van hetzelfde merk passen en en die dan kopen.
die van mij zijn gewoon de maat die ik van al mijn andere schoenen ook heb. US maat is bij mij altijd hetzelfde

Dat zou kunnen, maar ik las dat sommige modellen breed zitten en andere dan weer ruim, dus verkies ik om hem toch eerst zelf te kunnen passen.

Cuijk is 160 km voor mij, da's al best ver. :D
 
ik weet er een zit in cuijk.

maar je kunt ook gewoon een andere schoen van hetzelfde merk passen en en die dan kopen.
die van mij zijn gewoon de maat die ik van al mijn andere schoenen ook heb. US maat is bij mij altijd hetzelfde

Ik heb mijn adidas adipower ook in cuijk gehaald, dit zal voor jou dus wel zeker 2 uur rijden zijn maar kan je ze wel passen (Ielja strik sports). Overigens, had ik zelf ook gewoon de maat die ik normaal van schoenen heb 43 1/3 wat uitkomt op een maat 9 (UK)
 
Thanks voor de tip, ik hou het in mijn achterhoofd.

Iemand nog een locatie dichterbij?
 
Pl schoenen... zijn toch juist plat?
 
Back
Naar boven