MuscleMeat

powerlifting wedstrijden?

smeagol24

Novice
Waardering
0
yo allemaal

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op deze website en ik heb steeds meer interesse gekregen voor mee te doen aan een wedstrijdje powerliften maar ik zou nie weten hoeveel kg ik dan zou moeten pakken om geen al te slecht figuur te slaan daarom had ik graag es geweten hoeveel kg ge moet pakken voor een regionaal wedstrijdje.

ik ben 24 jaar en weeg ± 66 kg
bankdrukken 105 kg 1 max
deathlift 170 kg 1 max
hack squat 250 kg

normaal moet ik als ik mijn schema omgooi naar een echt powerlift schema nog een beetje verbeteren (hoop ik)

alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
oei als da doorsnee cijfers zijn dan hou ik het beter voor bekeken denk ik

toch bedankt

da zijn geen doorsnee cijfers wees gerust, niet op elke wedstrijd worden records in elke categorie gebroken hoor. Als je wilt meedoen aan een wedstrijd doe dat gerust, met jou cijfers en gewicht sla je zeker geen slecht figuur. op nationale powerlifting wedstrijden steunt iedereen ook elkaar, echte competitie is er niet. De sfeer is dan ook super, je moet dat eens meemaken, er is een groot verschil tussen maxen op wedstrijden en maxen op training!

Dries

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu es ff een echt powerliftschema volgen en kijken waar ik uitkom(zo een russisch schemake) ik zou als ik nog een beetje vooruitga best wel es aan een wedstrijd willen meedoen maar ik zit met een klein probleemje. omdat ik aan mijn linkerhand maar 3 "vingers" heb moet ik voor mijn deathlift altijd een lifting strap gebruiken is da wel toegelaten bij een wedstrijd.

alvast bedankt voor de reacties

op westrijden zijn er deelnemers van elk niveau. Niemand die mee doet slaat een slecht figuur, enkel degene die niet meedoen!

Terug
Naar boven