XXL Nutrition

powerstraps glijden weg

BasB

Novice
Waardering
0
hallo,

ik ben met deadliften een tijdje serieus bezig zit nu op zo'n 170kg maar met de laatste of laatste 2 series kan ik het niet meer vasthouden me grip is er niet sterk genoeg voor.

nu heb ik powerstraps gehaald en na 2 reps glijden ze er gewoon af!

ik doe ze eerst om me polsen en dan draai ik het om de stang. kan iemand me vertellen wat ik niet goed doe?!

ik hoop et maar want wil naar de 200!! :D

groet,

Bas

Hoe doe je ze om de stang? Als je ze namelijk verkeerd er omheen doet, glijden ze eraf. Tevens moet je ze wel vasthouden natuurlijk, want ze zitten niet vastgelijmd.:D

• Topic Starter Topic Starter
eummm

onder de stang door en dan naar binnen rollen...

misschien help hars erop ofzo? :cool:

Je moet ze tegengesteld om de stang rollen

• Topic Starter Topic Starter
hmm oke.. :p

thnx! ga ik dat straks is even proberen :D

Ik had dat probleem in het begin ook, je probleem is waarschijnlijk dat je de straps niet opspant. Dus je moet ze er rond draaien, en dan moet je ze opspannen door paar keer naar binnen te draaien met je hand, en zo steeds verder op te spannen.

Moeilijk neergezet eigenlijk voor een redelijk makkelijke oplossing ;)

idd opspannen.................die 200 is een realistisch doel; ik ga met je mee (liever zonder straps):cool:

Hey mensen,

Ik heb vandaag ook straps gehaald, omdat bij shrugs mijn grip het laat afweten. Maar begrijp ik het goed (uit het filmpje van Kale) dat het uiteinde van de straps in dezelfde richting moet wijzen als je duim? Je draait hem dus onder de stang door en komt dan uiteindelijk in dezelfde richting van je duim uit?

Bas Hofkens zei:
Hey mensen,

Ik heb vandaag ook straps gehaald, omdat bij shrugs mijn grip het laat afweten. Maar begrijp ik het goed (uit het filmpje van Kale) dat het uiteinde van de straps in dezelfde richting moet wijzen als je duim? Je draait hem dus onder de stang door en komt dan uiteindelijk in dezelfde richting van je duim uit?

Yup, altijd richting de duim. Daar heb je het meeste grip en je kunt met je duim de strap zeg maar "sluiten" door je duim over de strap heen te doen.

Terug
Naar boven