Fitness Seller

Pre-Cut foto's 10 maanden trainen

Waarom niet wat langer cutten? Dat vet is er niet in 5 week af. Zou gewoon tot de zomer doorgaan. 2 a 3 maandjes dus.

10% vet zou goed zijn.
Je zal 70-73kg wegen bij dit perctentage, als je het goed doet tenminste... dus vooral hoog in eiwitten blijven om zoveel mogelijk spieren te behouden, laag in kh om je reserves te laten doen werken, en redelijk hoog in vetten om de vetverbranding te stimuleren en je hormonen lekker aan de gang te houden.

suc6 :)

• Topic Starter Topic Starter
10% vet zou goed zijn.
Je zal 70-73kg wegen bij dit perctentage, als je het goed doet tenminste... dus vooral hoog in eiwitten blijven om zoveel mogelijk spieren te behouden, laag in kh om je reserves te laten doen werken, en redelijk hoog in vetten om de vetverbranding te stimuleren en je hormonen lekker aan de gang te houden.

suc6 :)

thanks man.

Ja ik heb nu de volgende verhouding:
,Voor elke training neem ik een whey shake, en na mijn training neem ik 2 bcaa caps. Als ik op een niet trainingsdag cardio doe eet ik om 6 uur 's avonds, dan om 10 over 7 een whey shake, half 8 half uur cardio. Dan om 9 uur een volledige maaltijd met kwark.

Alleen twijfel ik nog over mijn hartslag, ik hou hem van 140-150. Alleen ik verbrand weinig kcal. Hoeveel verbranden jullie gemiddeld?

Zit vast wel wat mooi's onder dat vet, succes met je cut.

Ga je het hier een beetje bijhouden?

Netjes van die 5% vet verlies, maar na 10 maanden had ik wel verwacht dat je meer massa had kunnen kweken?

Denk dat je voor het grootste deel ectomorph bent, lichtere botten.

je gaat er zeker komen hoor, veel succes met je cut!

"analfabeet en toch posten"

+1000

"spellings hoertje"

Bijdehand zijn is gewoon beetje vervelend ;)

goed op je voeding letten

in die 10 maanden heb ik eigenlijk nooit een voedingsschema bijgehouden. wel een vast eetpatroon ongeveer, maar ik heb het eens uitgerekend. ik dacht dat ik bijv met 3 eieren per maaltijd wel genoeg zou hebben maar nu zelfs in mijn cut moet ik nog meer eten.

eigenlijk heel stom maarjah. ik heb in die 10 maanden hard getraint maar ik besef me nu pas dat ik lang niet alles eruit heb gehaal qua voeding

te zwaar gebulkt gozer ;) jammer dat je nu al gaat/moet cutten want denk dat je weinig massa over gaat houden.

te zwaar gebulkt gozer ;) jammer dat je nu al gaat/moet cutten want denk dat je weinig massa over gaat houden.

ik heb nooit echt gebulkt ;) toen ik begon met BB had ik een vp van 22% ofzo.

vanochtend nog gewogen en nog steeds 80kg..

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Dat was 2 dagen geleden. Nu weegt hij 85.

haha :roflol:
mass gain :D

Je bent 17, zat tijd om te bouwen. Zou nog niet cutten, je houdt weinig over dan.

Zorg eerst voor een nog betere basis, daarna verder kijken.

Maarre kerel, voor 10 maanden en 17 jaar gaat het lekker :thumb:

Je bent 17, zat tijd om te bouwen. Zou nog niet cutten, je houdt weinig over dan.

Zorg eerst voor een nog betere basis, daarna verder kijken.

Maarre kerel, voor 10 maanden en 17 jaar gaat het lekker :thumb:

nee ik ga cutten zodat ik een goede basis heb. Dan ga ik alleen maar clean bulken en dan wil ik nooit meer boven de 12% vp uitkomen.

bedankt :)

Heel veel succes! Laat zeker foto's zien na de cut.

Succes! Hoe ziet je voedingsschema er verder uit btw?

Terug
Naar boven