XXL Nutrition

Pre-Cut foto's 10 maanden trainen

No problemo. Succes, hou ons op de hoogte :thumb:

Ik denk niet dat er veel mensen graag zo'n bf willen... Je kan inderdaad beter cutten tot een goed bf en dan gewoon cleanbulken. Dan kun je het mooi opbouwen. Een lager bf gaat je ook veel beter motiveren omdat je dan ook beter je spieren ziet en dus ook de progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Succes! Hoe ziet je voedingsschema er verder uit btw?
omdat ik toch een beetje endo ben heb ik toch maar besloten om 45% carbs te nemen:
2u6mc74.jpg

zlf1h.jpg

14mb4wo.jpg

Hallo gasten,
Ik train nu zo'n 10 maanden. Niet precies een voedingsschema bij gehouden. Toen ik begon met trainen had ik een vp% van ongeveer 22%. Gisteren gemeten en toen was het 17%. Ik heb veel buikvet en ook rond mijn borsten best veel. Geen gyno gelukkig dus ik ga alles eraf cardioën. :cool: Eerste keer dat ik ga cutten trouwens. Geen idee hoe het komt dat ik gedaald ben in vp. Welk body type denken jullie trouwens dat ik heb?

Ik ga nu 4 a 5 weken cutten, heb een voedingsschema en kga 5 keer per week cardioën. Eerste week 4 keer 30 minuten en vanaf volgende week 5x opbouwend tot in de laatste weken 45 minuten.

Grappig trouwens dat je het camera perspectief zo kunt manipuleren :p als je er dicht op gaat staan lijk je wel huge.

wat denken jullie? na mijn cutperiode nieuwe pics natuurlijk

EDIT: Stats
Gewicht: 82kg
Lengte: 1,89m
Beste Cartman,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom neem je geen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aha, zie nu pas dat de topic geen 1 April grap is.
had net deze 1 april grap zitten kijken:
Dacht dat deze post er ook 1tje was.
Mijn excuses hiervoor.

Ziet er in ieder geval doordacht uit! Kaas en ham zou ik er wel uitgooien. Zolang je op dit schema progressie maakt gewoon aan blijven houden. Als het wat stagneert kun je altijd nog wat carbs schrappen.

Ben zelf momenteel ook aan het cutten. Op doordeweekse dagen heb ik de volgende verhoudingen: 50/30/20 e/k/v. En dan op zaterdag en zondag 30/50/20. Voor mij werkt dit supergoed, dus als dit schema niet goed werkt zou je het misschien ook eens kunnen proberen. Nogmaals succes ermee.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er in ieder geval doordacht uit! Kaas en ham zou ik er wel uitgooien. Zolang je op dit schema progressie maakt gewoon aan blijven houden. Als het wat stagneert kun je altijd nog wat carbs schrappen.

Ben zelf momenteel ook aan het cutten. Op doordeweekse dagen heb ik de volgende verhoudingen: 50/30/20 e/k/v. En dan op zaterdag en zondag 30/50/20. Voor mij werkt dit supergoed, dus als dit schema niet goed werkt zou je het misschien ook eens kunnen proberen. Nogmaals succes ermee.

ja ik ga het gewoon proberen zo.

maar waarom de ham eruit? 17gr eiwit en 3 gram vet is wel goed toch?

wat is er nog eens een goed alternatief voor de kaas?

Terug
Naar boven