Fitness Seller

Pre-workout met DMAA?

Bodystore heeft 4 nieuwe pre workouts in zijn assortiment met DMHA, is dit ongeveer hetzelfde als DMAA?
deze lijkt me wel echt een goede:
[Link niet meer beschikbaar]

Het is inderdaad zo goed als hetzelfde. Beter dan dit gaat het niet meer worden denk ik.

Welke vond je beter qua werking? Heb je die gekocht op uk-supps?
gameday van man sports. ben 119kg op het moment en heb het hele potje aan 1 schep genoeg gehad ( 2/3 x gebruikt per week)
heb nu triple X besteld, ook lekker maar niet zo zwaar als die gameday.

en heb de oude noxi gebruikt, vandaar dat ik het weet haha

Whaha mensen moeilijk doen echt waar. Heb nog een pot met 230 gram pure dmaa staan. Als je wilt heb je morgen een kilo in de bus, wat let je?

Nog nooit zoiets zieks meegemaakt als die monster pwo

Whaha mensen moeilijk doen echt waar. Heb nog een pot met 230 gram pure dmaa staan. Als je wilt heb je morgen een kilo in de bus, wat let je?
Vind dat toch altijd minder dan in een pre workout.

Gooide wel eens 500mg amp bij men asault of noxplode maar gevoel is toch anders dan een mix

Had ook altijd pure dmaa staan om door een slappe pre workout te gooien. Helaas is de t..h.t nu al even verlopen dus moet het restant maar even doorspoelen. Ziet er ook zo raar uit als de vuilnismannen een pak wit poeder in de afvalbak zien liggen.

Gister maar een nieuwe voorraad aangelegd van DMHA, voordat die ook weer offline gehaald wordt.

Had ook altijd pure dmaa staan om door een slappe pre workout te gooien. Helaas is de t..h.t nu al even verlopen dus moet het restant maar even doorspoelen. Ziet er ook zo raar uit als de vuilnismannen een pak wit poeder in de afvalbak zien liggen.

Gister maar een nieuwe voorraad aangelegd van DMHA, voordat die ook weer offline gehaald wordt.

Joh die datum zou ik niet zo veel waarde aan hechten. Worst case scenario wordt het wat minder potent.

Joh die datum zou ik niet zo veel waarde aan hechten. Worst case scenario wordt het wat minder potent.

Het werkt inderdaad nog prima, maar het is al een aardig tijdje over datum.. ik heb het niet over een paar weken ;)

Nu dmha verkrijgbaar is heb ik maar even op safe gespeeld en wat verse rotzooi in huis gehaald

Ze verkopen die monster 1,3 dmaa ook op body gear. eu. Is die site wat betrouwbaar?

als het niet meer houdbaar is gewoon iets meer pakken :roflol:

• Like
Waarderingen: ROVA
  • Like
Waarderingen: GruX
crash vind ik wel meevallen, de grootste nadelen vind ik toch wel dat als je hem bijvoorbeeld al in de ochtend inneemt dat je de rest van de ochtend en middag met zon drugged gevoel rondloopt. Daarnaast inderdaad de stimdick haha.. Ik heb toen devils shot gehad en heb hem meteen weer doorverkocht, ik vond hem te heftig. Tijdens het trainen is het heerlijk, focus is echt te ziek. Energie kan niet op en je blijft maar gaan. De nadelen zijn echter zwaarder dan de voordelen

crash vind ik wel meevallen, de grootste nadelen vind ik toch wel dat als je hem bijvoorbeeld al in de ochtend inneemt dat je de rest van de ochtend en middag met zon drugged gevoel rondloopt. Daarnaast inderdaad de stimdick haha.. Ik heb toen devils shot gehad en heb hem meteen weer doorverkocht, ik vond hem te heftig. Tijdens het trainen is het heerlijk, focus is echt te ziek. Energie kan niet op en je blijft maar gaan. De nadelen zijn echter zwaarder dan de voordelen

enige nadeel die ik van devils shot had was de stim d*ck en dat is alleen kut als je moet piessen anders merk ik het niet eens :P

Dat drugged gevoel na de training moet je net van houden :p

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven