MuscleMeat

Pré-workout zonder creatine

Bezoekers in dit topic

Boddin

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 nov 2012
Berichten
1.147
Waardering
214
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hi

Ben op zoek naar een pre-workout zonder creatine en ook zonder toevoegingen van maltodextrine, dextrose en andere koolhydraten. Heeft iemand een goed alternatief?

Karma will be given! :D
 
White flood reborn
NO Extreme N-zero (cellucor)
 
Misschien niet zo zwaar maar maxxx triple x van first class nutrition
 
3-4 sterke koppen koffie. Bij mij werkt het prima, maar dat ligt er ook aan hoe gevoelig je voor cafeïne bent.
 
Waarom niet zelf een pre-workout samenstellen ? :)
- caffeine
- beta-alanine
- Citrulline Malate
- BCAA's
 
Check xxl eens. Genoeg pwo producten zonder crea of dergelijke.
 
Shatter SX-7 is creatine vrij en kan je echt lekker op beuken :) Xanadrine PWO van Muscletech is ook zonder creatine, recensies daarvan zijn er niet veel, maar wel goed.
 
Shatter SX-7 is creatine vrij en kan je echt lekker op beuken :) Xanadrine PWO van Muscletech is ook zonder creatine, recensies daarvan zijn er niet veel, maar wel goed.
Thnx ffe kijken :)

Waarom niet zelf een pre-workout samenstellen ? :)
- caffeine
- beta-alanine
- Citrulline Malate
- BCAA's
Behoort idd tot de mogelijkhefen thnx.

Hier staan er een aantal zonder creatine: https://xxlnutrition.com/nl/pre-workout-boosters/creatine-vrij

En ik kan je ook aanraden om eentje zelf samen te stellen. Is in verhouding ook goedkoper.
Probleem is bij xxl ofwel is er maltodextrine toegevoegd ofwel wordt het product afgeraden voor wada-gecontroleerde atleten.
 
Zelf samenstellen, of caffeine pillen halen en een banaan erbij eten.
 
Probleem is bij xxl ofwel is er maltodextrine toegevoegd ofwel wordt het product afgeraden voor wada-gecontroleerde atleten.

Dan zou ik het gewoon zelf maken met onder andere:
  • Beta alanine
  • Caffeine
  • aminozuren
  • Agmatine voor pomp
  • Misschien iets voor focus?
 
Pilletje T6 doet altijd wonderen voor focus :p
 
zit toch creatine in?
Staat bij XXL inderdaad niet bij de "creatine vrije" producten maar zit volgens mij geen creatine in, nam ik ook de laatste weken voor wedstrijd, maar nam meestal koffie + fat burner voor men training.
 
vind t5 wel lekker als pwo, en anders caffeine icm beta alanine
 
haha ja insuline is ook lekker pre workout :P
 
Back
Naar boven