AndroidHealthClinic

pre workout

sarko

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Wil voor het eerst een pre workout halen.
Alleen kan ik niet bedenken welke ik nou moet kiezen.
Zie bij xxl nutrition unleash en roid rage waarbij ongeveer de zelfde effecten staan alleen de ingrediëntenlijst erg verschild.
Kan iemand mij de verschillen tussen die twee vertellen?

Ik kan je het verschil tussen die 2 niet vertellen, maar mij bevalt assault van musclepharm heel erg goed.

Roid rage bevat trouwens geen creatine en unleash wel.

Laatst bewerkt:
Als ik kijk naar de ingrediënten lijkt roid rage me een (te) heftige pre-workout als dit je eerste gaat worden. Unleash lijkt milder maar ook duur voor wat je krijgt. Zoals dakduif zegt is assault misschien een goede voor je. Doet zn werk goed voor een leuke prijs en is niet ultra heftig.

Als ik kijk naar de ingrediënten lijkt roid rage me een (te) heftige pre-workout als dit je eerste gaat worden. Unleash lijkt milder maar ook duur voor wat je krijgt. Zoals dakduif zegt is assault misschien een goede voor je. Doet zn werk goed voor een leuke prijs en is niet ultra heftig.

Een pre-workout kan nooit te heftig zijn :). Geen idee wat het verschil is, misschien dat even vragen in het XXL topic, dan krijg je een antwoord van XXL zelf.

Zou indd eens bij meerdere kijken, Assault is lekker netals C4 en Shatter.

Idd er zijn super veel verschillende pre workouts

No-Xplode was vroeger goed nu minder met de nieuwe formule
Superpump van gaspari nutritions, goede pre-workout all1 een beetje een chemische smaak!
C4 ook lekker voor te traine all1 veel jeuk na iname is wel Fun

Ma je word ze tog allemaal gewoon op den duur

• Topic Starter Topic Starter
Wou no xplode 3.0 halen bij BenF in de aanbieding maar de nieuwe formule is niet zo goed meer?
Omdat er zoveel zijn vind ik het juist zo moeilijk om een keuze te maken omdat ik nog niet weet welke ingrediënten goed zijn en waar ik het best op reageer.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Waarom geen beta-alanine en agmatine erbij?

Is zeker nie slecht ! Kan er altij bij!

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ja kijk bij iedereen werkt de pre workout anders,
Ik denk da ge wa zult moete uittesten
Ik zou de c4 is proberen dieje was zeker nie slecht

Assualt en SAW zijn voor mij twee goede pre-workouts, C4/No-xplode/Roid-rage zijn voor mij pre workouts die niet echt werkte, maar dat is helemaal persoon gebonden hé.

Het blijft erg persoonsgebonden.
Ik had nog nooit pwo gebruikt.. heb toen wat samples geprobeerd van insane, shatter, Ulift.. deden niets bij me.
Wat assault gekregen van een vriendin.. dat werkte juist weer erg goed. C4 sample deed lichtelijk wat.
Massacre episode 3 deed daarentegen weer niets en shock therapie van universal ook niet
Waar iedereen zo lyrisch is/was over unstoppable en iedereen stuiterde ervan.. dat gaf bij mij gewoon net wat meer drive om langer door te gaan. Was wel prettig.. niet overdreven maar net aangenaam (maar is nu niet meer te krijgen.. verboden stofje.. )
Noxpump heb ik ook wat samples van gehad en deed het bij mij wel goed.

Maar het blijft heel persoonsgebonden. Ik ben geloof ik niet zo gevoelig voor dit soort dingen...

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan ga assault proberen.
Zijn de hoog gedoseerde ingrediënten niet
schadelijk voor je gezondheid?
En wat is jullie ervaring met jack3d? De prijs is wel aantrekkelijk

Pre workouts die ik al heb gehad:

Noxipro Dmaa
Jacked3d Dmaa
Crazy
B&F pre workout
Assualt
No-xplode 2.0
SAW
C4
Jacked3d Micro
Jacked3d ultimate concentrated
No pump
1mr vortex
1mr ultra concentrated
Hemavol
Hemo Rage Black

Wow, als ik het zo bekijk ben ik een beetje pre workout verslaafd :laugh:

Hiervan vond ik enkel de versies met dmaa goed en SAW & Assualt, de rest sloeg allemaal niet echt aan (focus, tintelingen,..)

Jack 3D deed bij mij niets... maar wat al gezegd is.. het is heel persoonlijk

Het blijft erg persoonsgebonden.
Ik had nog nooit pwo gebruikt.. heb toen wat samples geprobeerd van insane, shatter, Ulift.. deden niets bij me.
Wat assault gekregen van een vriendin.. dat werkte juist weer erg goed. C4 sample deed lichtelijk wat.
Massacre episode 3 deed daarentegen weer niets en shock therapie van universal ook niet
Waar iedereen zo lyrisch is/was over unstoppable en iedereen stuiterde ervan.. dat gaf bij mij gewoon net wat meer drive om langer door te gaan. Was wel prettig.. niet overdreven maar net aangenaam (maar is nu niet meer te krijgen.. verboden stofje.. )
Noxpump heb ik ook wat samples van gehad en deed het bij mij wel goed.

Maar het blijft heel persoonsgebonden. Ik ben geloof ik niet zo gevoelig voor dit soort dingen...

Dieje unstoppable heb ik ook is gepakt da zate volgens mij amvitamines in ofz
Serieuze crash nadien, heb het eens aan een collega gegeven:p dieje had da voor het werk gepakt en dieje zen ze kunne komen halen .. Hehe

No xplode 3.0 is kut.
Ik zelf voel er niks van, niet dat gevoel en tintelingen en pomp als met de 2.0 of crack(dat was de beste)
Toen al vond ik unleash, jack3d en de rest al niks.
Nadat ik de no xplode 3.0 had gebruikt merkte ik er weinig van behalve dat ik wakker lag tot 06:00, met de vorige pre workout voor het 1.3dmaa verbod had ik er geen last van.

Terug
Naar boven