Trainingen van afgelopen week:
UB2:
OHP:
8x58
7x58
6x58
Barbell Row:
3x8x80
Dips:
3x10xbw
DB Flies:
3x15x12
Triceps Extensions:
15x36
15x36
13x36
DB Hammer Curls:
3x15x12
Neck Rotations:
12x13,5
12x13,5
11x13,5
LB2:
Blockpull:
3x8x150
Front Squat:
7x85
6x85
5x86
Merk dat ademhaling hier mijn beperking is. In het vervolg maar minder reps en meer sets doen.
Kuiten op een ander apparaat, dus niks gelogd.
Bulgarian Split Squats:
12x22
11x22
10x22
Geen hammies, want zowel de leg curl als de plek waar ik nordic hamstring curls doe, waren bezet en ik had geen tijd om te wachten.
Ook geen tijd voor cardio. Heb dat wel opgevangen, omdat ik in het weekend veel door de stad heb gelopen en met de fiets onderweg ben geweest. Gewicht gaat eindelijk omlaag. Twee dagen op rij onder de 92 kg gekomen. Spiegel laat ook vooruitgang zien.
Morgen ook trainen bij een andere gym in de buurt. Helemaal klaar met Fit For Free. Ik ben ze al vijf maanden niet aan het betalen, omdat ik geen fatsoenlijke communicatie op gang kan krijgen. Ze hebben hun compensatieregeling voor de coronaperiode meerdere keren aangepast en het meest schappelijke is nog dat ik eind 2022 22 weken gratis mag sporten. Maar daarmee ben ik niet akkoord, want dat is te ver in de toekomst en ik weet helemaal niet of ik dan nog in die gym wil trainen. Of misschien ben ik wel langdurig geblesseerd/ziek o.i.d. Het gaat blijkbaar helemaal niet zo goed met dat bedrijf, dus misschien bestaan ze tegen die tijd wel helemaal niet meer. Ook ben ik hier nooit mee akkoord gegaan en is Fit For Free wettelijk verplicht om mij mijn geld terug te geven als ik niet akkoord ben met de door hun aangeboden compensatie. De telefoon hebben ze natuurlijk offline gehaald en op locatie kunnen ze me niet helpen, dus mailen is de enige optie. Daar krijg ik 1x per 6-7 weken een standaardreactie, waaruit blijkt dat ze mijn mail helemaal niet gelezen hebben. Om de druk op te voeren, ben ik maar gestopt met het betalen van contributie in de hoop dat ze dan wel contact opnemen, maar ook dat blijkt niet te werken. Inmiddels ben ik er dus klaar en ga ik op zoek naar een andere gym. Zo'n kutbedrijf gun ik mijn centen niet. Dan betaal ik nog liever meer