XXL Nutrition

Presentatie

Oh, ik weet niet of de tip al langs is gekomen, maar oefenen (voor vriendin of spiegel) is ook een aardige (met stopwatch).

En je weet als t goed is ook meer van het onderwerp als de rest dus komt vast wel goed

ps. ik ben ook een held in presenteren :rolleyes:

Wanneer ik een presentatie hou voor een groot publiek zorg ik altijd dat ik mensen niet direct aankijk maar door ze heen/achter ze. Zo lijkt het alsof ik ze aankijk maar dit verstoort mijn concentratie niet.

Is dit weird? Clueless. helpt wel iig

Naast alles wat al gezegd is, maakt mensen aankijken ook een goede indruk.

Je hoeft mensen niet recht in de ogen te kijken, maar op voorhoofd is voldoende. Mensen voelen zich hierdoor meer betrokken.

Wanneer ik een presentatie hou voor een groot publiek zorg ik altijd dat ik mensen niet direct aankijk maar door ze heen/achter ze. Zo lijkt het alsof ik ze aankijk maar dit verstoort mijn concentratie niet.

Is dit weird? Clueless. helpt wel iig

Nee is goed juist. Gewoon naar de muur erachter kijken, net over de hoofden heen. Mensen in de zaal kunnen het verschil niet eens zien. Probeer wel af en toe heen en weer te kijken (links, rechts) om iedereen betrokken te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Morgen is de dag,

ben een soort van vage mentale trap opgelopen lijkt wel, eerst vond ik het k*t, geaccepteerd, mee leren leven, en nu ben ik er klaar voor, zo'n gevoel ik heb!

we zullen het zien... ( zet rocky theme op )

• Topic Starter Topic Starter
Yo gasten

gister dus gehad,

ging eigenlijk wel okay, was niet zenuwachtig aan het begin, eerste paar minuutjes gingen smooth, daarna ging ik wel wat sneller praten en versprak me een keer op een klotewoord..

magoed ben niet doodgegaan en ben zeker blij dat ik het gefixed heb :)

nog thanks voor alle feedback hier!

Goed bezig!

Terug
Naar boven