AndroidHealthClinic

pretnizon

Don coreolone

Cool Novice
Waardering
6
pretnizon is dus een hormoon moet je verwachten als je op een of andere manier dit medicijn moet gaan gebruiken door bijv (ziekte) of iets dergelijks dat je er op groeit... het geeft wel bepaalde effecten zoals water- retentie en acne

prednison wordt genomen tegen ontstekingen niet om te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
ja groei je er op heeft het egt zo's effect als je bijv een lichte kuur zou pakken

don corelolone: wat is de bedoeling van je bericht eigenlijk? wat wil je eigenlijk vragen?

Ik heb er geen verstand van hoor, maar prednison werkt toch juist catabool?

ik wil weten als je door ziekte het medicijn moet gebruiken en je aan fitness doet dat het je groei stimuleert

Jezus het word met de dag gekker hier waar praat je in godsnaam over

Ik heb er geen verstand van hoor, maar prednison werkt toch juist catabool?

daarom vraag ik dit dus ook mijn vader heeft dus hele lange tijd een ontsteking gehad aan zijn dikke darm moest daarvoor dus pretnizon gebruiken een hele hoge dosis dit voor misschien wel een aantal jaren achter elkaar en hij heeft altijd eigenlijk al getraind en was dus best breed gebouwt toen hij het medicijn moest gebruiken werd ie groter zwaarder en sterker en ik ben beniewd als dit dus kwam door het medicijn of dat ie die tijd toevallig net wat serieuzer weer bezig was als normaal dat ie daardoor groeide

je kan je naam niet eens spellen man.. anabolen komen pas na groep 6

prednison is een corticosteroid...je word er dikker van, krijgt meer eetlust, veranderende verdeling van de vetopslag..niet bepaald voordelig dus...

Laatst bewerkt:
Het is prednison. Het is een cortico steroide wat inhoud dat het niet androgeen is en dus niet voor groei kan zorgen.

daarom vraag ik dit dus ook mijn vader heeft dus hele lange tijd een ontsteking gehad aan zijn dikke darm moest daarvoor dus pretnizon gebruiken een hele hoge dosis dit voor misschien wel een aantal jaren achter elkaar en hij heeft altijd eigenlijk al getraind en was dus best breed gebouwt toen hij het medicijn moest gebruiken werd ie groter zwaarder en sterker en ik ben beniewd als dit dus kwam door het medicijn of dat ie die tijd toevallig net wat serieuzer weer bezig was als normaal dat ie daardoor groeide

, . ? ! : ; " '

ooit van gehoord?

ey respect voor corleone hij had echt mooie plaatjes gepost van zijn vriendinnen :p en idd je kan er niet op groeien zover ik weet.

Terug
Naar boven