XXL Nutrition

Priest en Chicherillo schelden elkaar de huid vol op getbig

Wat een forum ook he jongens

Echt weer een hoog niveau, jmmr dat de bb top zich hierdoor laat kennen :(

Het jammere is dat wanneer er meer bonden komen, dat de sport naar de klote gaat.
Net als bij boxen, en dat soort shit.

Erg zonde. Rellen vind ik niet verkeerd, alleen niet ten koste van de sport (en het geld).

hey iemand de links naar de rel topics van kamali en derek? :D

• Topic Starter Topic Starter
Melvin Anthony die een topic start, gaat erom Bob Chicherillo als athlete representive te laten verwijderen, gaat over Silvio Samuel (atleet van Milos) waardoor de rel tussen Milos en Chic begon:

Well there some pics posted on the boards that were not taken by AMI. So BOB and Shawn talked to Silvio before prejudging and said he was going to possibly lose his contract. He was devastated myself and milos had to get his morale up to go out there and do battle. Then onstage as the awards were passed out Shawn told Silvio if he was with who he was supposed to be with he would have placed higher. At dinner after the show me and Silvio prdered pizza in the restaurant and Shawn text Silvio saying he could not help him with the contract. Now after Milos paid for a place to stay when he got to fullerton let him stay at his house for 6weeks helped with his contract etc etc BOB and Shawn talked him into not going to Milos Seminar. These kind of antics should not be presented by a Rep even though Bob aint my Rep. IFBB athletes should respected and supprted not bullied. That is why I am asking for him to be removed from this so called position.

Bob Chick - Athlete's Representative?

Erg triest allemaal:(....ze bedreigen elkaar zelfs en verspreiden de ergste roddels over elkaar:eek:...het zijn niet alleen Chick en Priest...maar Melvin Anthony, Milos Sarcev en Shawn Ray....die ook constant maar door gaan:nope:....vlak ook gasten als Rodney St.Cloud niet uit...die ook probeert de IFBB in discrediet te brengen daar...en man een paard noemt.

Het zijn volwassen pro's van allemaal dik in de 30....triest dat ze hun shit niet binnenskamers kunnen houden...en niet begrijpen dat dit soort rellen de sport in discrediet brengt en hun zelf waarschijnlijk, sponsors, seminairs etc....kost:nope:.

Toch erg om de grote prof BB'ers te zien rellen als kleine kinderen. Maar uiteindelijk blijven het mensen en af en toe gebeurt er iets dat een stop doet springen en ja...see the results :D

Don't **** with Lee

Lee is gewoon een beetje aan het rellen volgens mij Bob C dat een beetje te persoonlijk op. Lee is gewoon een rebel en Bob een all american good guy, dat zal wel een beetje botsen.

Bob is niet erg geliefd onder de BB'rs als ik diverse threads doorlees :D .

Terug
Naar boven