originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
@1m80, 74kg, 14% BF?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gemiddelde PT cios student wel eens gezien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@1m80, 74kg, 14% BF?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, de reden dat het zo goedkoop is is omdat deze gym opengehouden wordt door vrijwilligers, alle verdiensten gaan integraal naar verwarming, airco, uitbreidingen & nieuwe toestellenAls ik kijk wat voor types meestal op goedkope sportscholen rondlopen (fit2free, healthcity etc.), vind ik het niet erg om wat extra te betalen bij de ander.
Zo'n sfeertje is vaak totaal anders. Bij de goedkopere zit het meestal vol met k*t pubers en Marokkanen waarbij het eerder lijkt op een vleeskeuringsfabriek, waarbij ze met z'n alle op een rijtje staan te curle met 12kg DB's.
Of heb jij daar geen last van?![]()

)Als ik kijk wat voor types meestal op goedkope sportscholen rondlopen (fit2free, healthcity etc.), vind ik het niet erg om wat extra te betalen bij de ander.
Zo'n sfeertje is vaak totaal anders. Bij de goedkopere zit het meestal vol met k*t pubers en Marokkanen waarbij het eerder lijkt op een vleeskeuringsfabriek, waarbij ze met z'n alle op een rijtje staan te curle met 12kg DB's.
Of heb jij daar geen last van?![]()

in België
1. 45€/maand, per jaar betalen is 450€.
2. maandag kan het druk zijn, openingsuren(10.00-12.00, 17.00-22.00)
3. 0.25l wheyshake: 1.5€, 0.5l wheyshake: 2.5€(niet duur toch)
Je komt er toch niet voor de mensen?
Gewoon je ding doen en wegwezen.
1x 10lb/4540 gram (162 shakes!) € 54,90
54,90/162=0,39€
nee niet duur nee.

540 euro per jaar
nadelen: dumbbells gaan tot 36, smith squat rack, slechte barbells,rot muziek, ecto's, 250 kg aan schijven
voordelen : proper, airco,sauna