AndroidHealthClinic

Prijs supplementen body en fitshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik mag, gaat mijn eerste bestelling ook bij body en fitshop zijn.

hoor er niets slechts over, kwaliteit is goed, smaak van whey is goed, service is goed, ze zijn de goedkoopste en je krijgt nog een shakebeker. did i forget anything? :p

zo nu en dan een extra sample :)

als ik mag, gaat mijn eerste bestelling ook bij body en fitshop zijn.

hoor er niets slechts over, kwaliteit is goed, smaak van whey is goed, service is goed, ze zijn de goedkoopste en je krijgt nog een shakebeker. did i forget anything? :p

Ja, je krijgt ook nog gratis samples bij iedere bestelling.:p

Wat mij opvalt is dat Dymatize en Optimum Nutrition beide enzymen hebben toegevoegd om de vertering en opnamen te versnellen-te vergemakkelijken. Ik zou wel graag willen weten in hoeverre dit verschil maakt en of je dit met iets kan onderbouwen, waarom dit juist te verwaarlozen valt en of dat het juist een verschil maakt.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Wat mij opvalt is dat Optimum Nutrition en Dymatize beiden enzymen hebben toegevoegd waardoor de opname beter, hoger en makkelijk is. Ik wil graag weten of dit verschil met hun product ook te verwaarlozen is met de producten van bodyenfitshop en of dat ook goed te onderbouwen is dan behalve met een... Ja dat is te verwaarlozen... Dan stap ik namelijk ook weer over na B&F, maar moet toch zeggen dat na men eigen idee ik net wat beter herstel op dymatize dan op huismerk whey-perfection of isolaat perfection... Dus kan dat daardoor komen?

Nu nog een iets betere bezorger van de pakketten dan was het total pakket compleet ;-)

[/COLOR]Wat mij opvalt is dat Optimum Nutrition en Dymatize beiden enzymen hebben toegevoegd waardoor de opname beter, hoger en makkelijk is. Ik wil graag weten of dit verschil met hun product ook te verwaarlozen is met de producten van bodyenfitshop en of dat ook goed te onderbouwen is dan behalve met een... Ja dat is te verwaarlozen... Dan stap ik namelijk ook weer over na B&F, maar moet toch zeggen dat na men eigen idee ik net wat beter herstel op dymatize dan op huismerk whey-perfection of isolaat perfection... Dus kan dat daardoor komen?

Nee, zit puur tussen je oren.

Wat mij opvalt is dat Dymatize en Optimum Nutrition beide enzymen hebben toegevoegd om de vertering en opnamen te versnellen-te vergemakkelijken. Ik zou wel graag willen weten in hoeverre dit verschil maakt en of je dit met iets kan onderbouwen, waarom dit juist te verwaarlozen valt en of dat het juist een verschil maakt.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Wat mij opvalt is dat Optimum Nutrition en Dymatize beiden enzymen hebben toegevoegd waardoor de opname beter, hoger en makkelijk is. Ik wil graag weten of dit verschil met hun product ook te verwaarlozen is met de producten van bodyenfitshop en of dat ook goed te onderbouwen is dan behalve met een... Ja dat is te verwaarlozen... Dan stap ik namelijk ook weer over na B&F, maar moet toch zeggen dat na men eigen idee ik net wat beter herstel op dymatize dan op huismerk whey-perfection of isolaat perfection... Dus kan dat daardoor komen?

Nice bump van 2,5 jaar ;) Maar nee dat maakt niet uit, dat is echt te verwaarlozen als het al waar is maar dat lijkt me stug.

Ik voorzie grote problemen voor winkels. Het afnemen van de hoeveelheid winkels zal het straatbeeld in de binnenstad er overigens niet mooier op maken.

Tjah. als ze 2x zo veel vragen als webshops dan heb ik geen medelijden met ze. Is simpelweg gewoon een slechte business keuze om zo'n winkel te beginnen.

Veel inkoop zorgt voor minder kosten per eenheid product, wat ook weer beter is voor de klant, plus ze hoeven niet de big ass pro's te sponsoren wat ook weer kosten scheelt.
Daarnaast hanteert BodyenFitshop volgens mij een lagere winstmarge op hun producten waardoor ze meer verkopen en dus netto een even grote winst overhouden.

Karma! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven