XXL Nutrition

Onderzoek prijs van supps

Ik kan niet voor de andere sponsors spreken maar wel voor ons zelf.
Bij ons heb je 1000% Garantie dat geen enkel product en dan ook geen enkel product ook maar 1 milligram collageen of wat dan ook bevat.

Daarnaast wil ik er wel bij zeggen dat mochten er merken zijn die dat wel doen (wat ik niet aanneem) dat zodra we daar enige indicatie op hebben (die we dus niet hebben) bij ons direct en voor altijd het assortiment verlaten.

(behalve voor we daar over beginnen, de eiwitrepen van diverse andere merken (duidelijk niet ons merk dus) en daar staat het gewoon uitdrukkelijk bij.)

Laatst bewerkt:
Waar ik dan wel benieuwd naar ben is hoe jullie dat garanderen? Tupload kan eventueel die resultaten posten, maar de sponsors kunnen mischien ook hun analyses plaatsen?

Als zij alleen vertrouwen op toezeggingen van hun toeleveranciers zonder harde bewijzen is dat natuurlijk geen garantie....

Waar ik dan wel benieuwd naar ben is hoe jullie dat garanderen? Tupload kan eventueel die resultaten posten, maar de sponsors kunnen mischien ook hun analyses plaatsen?

Als zij alleen vertrouwen op toezeggingen van hun toeleveranciers zonder harde bewijzen is dat natuurlijk geen garantie....

Heel simpel omdat het zo is.:D En wij vertrouwen inderdaad op onze leveranciers. Dat soort toevoegingen zou je bij Volac of Carbery of welk zichzelf respecterend bedrijf zelfs nooit voor elkaar krijgen.

Dit soort dingen is totale onzin en als het zo is een schande voor het bedrijf die het doet maar je kunt zo niet een hele branche is diskrediet brengen.:)

Kan je eigenlijk wel foefelen met de samenstelling van een product onder HACCP of ISO of andere dergelijke kwaliteitscertificaten?
Hieraan zijn toch verplichte audits verbonden die de hele mikmak controleren en wanneer dit niet in orde is --> geen certificaat.
Lijkt me dan ook wel dat er een analyse gebeurd voor de compositie want uiteraard moet alles op het etiket vermeld staan, anders mag het product gewoon niet verkocht worden.

Kan je eigenlijk wel foefelen met de samenstelling van een product onder HACCP of ISO of andere dergelijke kwaliteitscertificaten?
Hieraan zijn toch verplichte audits verbonden die de hele mikmak controleren en wanneer dit niet in orde is --> geen certificaat.
Lijkt me dan ook wel dat er een analyse gebeurd voor de compositie want uiteraard moet alles op het etiket vermeld staan, anders mag het product gewoon niet verkocht worden.

We hebben inderdaad een zeer strict protocol voor het behalen van de ISO certificatie. Je komt er dan ook onmogelijk mee weg om collageen alleen als ''eiwit'' te laten terugkomen op je label als je op dit niveau bezig bent. Verder laten wij onze producten ook testen bij een onafhankelijk lab in Nederland.

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Kijk en zo garandeer je kwaliteit ;)

Wat een gejammer zeg,
Ik vind zelf dat B&F een beetje onprofessioneel reageert.
Ik bestel mijn dingen altijd bij Sportfood.nl en dat vind ik prima :)
B&F hebben zeker mooie aanbiedingen.

@ Tuplad,

waar zou je zo'n test kunnen laten uitvoeren?

Tupload heeft nooit zijn bewijs laten zien. Niet hier en ook niet per pm. Bovendien kan je elk voedingsmiddel en supplement dan wel laten testen.

Ik begrijp niet waarom je je bewijs niet zou laten zien? Je doet er niets verkeerds mee? Anders vind ik het inderdaad nogal een loos verwijt naar de huismerken toe. Moest het waar zijn wat je zegt help je er veel mensen mee door je bewijzen te publiceren. Zelfs als het waar zou zijn is het goed mogelijk dat B&F hier zelf niet van op de hoogte is en kunnen zij het één en ander doen om hier iets aan te veranderen.

@B&F: waarom zelf geen onafhankelijk onderzoek laten doen en die resultaten publiceren? Dan zijn jullie meteen van alle negatieve dingen verlost?

ik begrijp niet waarom je je bewijs niet zou laten zien? Je doet er niets verkeerds mee? Anders vind ik het inderdaad nogal een loos verwijt naar de huismerken toe. Moest het waar zijn wat je zegt help je er veel mensen mee door je bewijzen te publiceren. Zelfs als het waar zou zijn is het goed mogelijk dat b&f hier zelf niet van op de hoogte is en kunnen zij het één en ander doen om hier iets aan te veranderen.

@b&f: Waarom zelf geen onafhankelijk onderzoek laten doen en die resultaten publiceren? Dan zijn jullie meteen van alle negatieve dingen verlost?

+1

ik begrijp niet waarom je je bewijs niet zou laten zien? Je doet er niets verkeerds mee? Anders vind ik het inderdaad nogal een loos verwijt naar de huismerken toe. Moest het waar zijn wat je zegt help je er veel mensen mee door je bewijzen te publiceren. Zelfs als het waar zou zijn is het goed mogelijk dat b&f hier zelf niet van op de hoogte is en kunnen zij het één en ander doen om hier iets aan te veranderen

+1

• Topic Starter Topic Starter
Patented” This one of the most powerful
of the misleading marketing terms used in the industry. People
assume that a patent means the United States Patent and Trademark
Office has evaluated a product and found it to be so effective,
it’s deserving of a patent. That is simply not the case. The granting
of a patent (and there are several forms of patents, but that’s
beyond the scope of this discussion) means the company has an
exclusive right to sell the product for the length of the patent, and
they have convinced the US Patent office that the idea, or formula,
etc., is original enough to grant a patent. It does not mean — in any
way — that the product or idea is effective for its intended claim
or use, or that it is backed up by legitimate research.
One would hope the product was backed up by legitimate research

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 15:15 ----------

Dit is een deel van een groot onderzoek naar supps fabrieken merken en dergelijke ik denk tublad die bedoelt ik heb hem op de pc en nee ik upload hem niet als 1 van de sponsors erom vraagt stuur ik die wel naar diegenen toe omdat ik geen rel wil schoppen

Laatst bewerkt:
Omdat ie die niet waarschijnlijk niet heeft.

Btw hij beschuldigd B&F niet, hij zegt alleen dat het gedaan wordt bij eigen merken van niet genoemde shop's.

Omdat B&F de enige shop is die momenteel nog in de discussie vermengt zit en probeert een verklaring te geven zei ik B&F alleen, maar ik bedoel inderdaad gewoon elke shop in het algemeen.

Terug
Naar boven