Nee, ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat welk merk dan ook dit zou doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hij is idd goedkoper als je die 3 vergelijkt, maar ik ga dr niet verder op in, vorige keer kreeg ik al oorlog![]()
Waar ben je bang voor dan? dat ze je in elkaar gaan ctrl alt deleten?Beetje digitale oorlog, verneem je niks van hoorWaar ben je bang voor dan? dat ze je in elkaar gaan ctrl alt deleten?

Voor je het weet staat de xxl/body en fit/bodylab knokploeg voor je deur![]()

Geen één van onze eiwitshakes bevatten Collageen of een dergelijke toevoeging. Enkel eiwitten, aroma en zoetstof.
in b4 shitstorm over prijs van whey
xxl
gr - E - P - E/pot - €/gr E
1000 - 81 - 23,95 810 - 0,029567901
2500 - 81 - 49,95 2025 - 0,024666667
4000 - 81 - 79,95 3240 - 0,024675926
5000 - 81 - 87,5 4050 - 0,021604938
10000 - 81 - 159,95 - 8100 - 0,019746914
(http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition)
B&F
2270 - 78 - 32,9 - 1770,6 - 0,018581272
4540 - 78 - 54,9 - 3541,2 - 0,015503219
(http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pro...hey-perfection)
bodylab:
8000 - 80 - 127.80 - 6400 - 0,01996875
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483
Kortom als je gaat voor cheap is B&F nog steeds de cheapste

Voor je het weet staat de xxl/body en fit/bodylab knokploeg voor je deur![]()

Was met precies hetzelfde bezig laatst, vergelijken van whey en tevens het aminozuur profiel, wat mij opviel is dat b&f relatief goedkoop is t.o.v xxl en bodylab,
maar vrijwel gelijk aan prijs is als de sports whey van sportfood als je het per 10kg berekend,
wat dan interessant wordt is natuurlijk het aminozuur profiel al zal dat niet heel veel verschil uitmaken neem ik aan![]()

Dat is nou net wat die Tuplad zegt. Collageen wordt als eiwit gezien, ookal heeft het niet hetzelfde effect voor een bodybuilder als "normaal" eiwit uit een andere bron.

is allemaal veels te fancy joh, aminozuurprofiel bla bla, mensen behandelen dingen hier alsof ze een IFBB pro zijn om vervolgends k*t te trainen, k*t te slapen, k*t te eten... ga eerst die dingen maar eens goed krijgen voordat je je druk gaat maken ''welk aminozuurprofiel nou beter is''![]()

en een paar heel erg jonge mennekes hier geilen er helemaal op dat er teruggepraat wordt tegen ze, en daarom spammen ze ons gek met de producten van hun helden...B&F = sponser van DBB dus logisch dat er zoveel reclame is?
Wat jij zegt klopt gewoon eerst de basis en dan druk maken om aminozuurprofiel maar vergeet niet de meeste hier hebben alleen wijsheid uit flex en google.En als die een artikerl lezen over aminozuur dan moet dat ineens perfect zijn want ja phil heath doet dat ook (maar dat zeggen ze er niet bij).is allemaal veels te fancy joh, aminozuurprofiel bla bla, mensen behandelen dingen hier alsof ze een IFBB pro zijn om vervolgends k*t te trainen, k*t te slapen, k*t te eten... ga eerst die dingen maar eens goed krijgen voordat je je druk gaat maken ''welk aminozuurprofiel nou beter is''![]()

Ja ik denk dat dat wel op zn plaats is na de reacties van de sponsors zelfAls Tuplad met dergelijke uitspraken komt, mag hij ook het bewijs leveren dat er zogezegd collageen in de producten van de boardsponsors zit.

Als Tuplad met dergelijke uitspraken komt, mag hij ook het bewijs leveren dat er zogezegd collageen in de producten van de boardsponsors zit.

ISO of HACCP zegt niets over toegevoegde collageen, wat een makkelijk publiek hier zeg
Collageen = eiwit op papier, dus zelfs met de ISO is het mogelijk om collageen in je product te steken, verhoogde eiwit waardes te hebben etc.
Ik denk dat een paar maand geleden er een topic was waar PS, XXL en B&F met elkaar op de vuist gingen. Kris (?) van PS heeft een redelijk duidelijk beschrijving gegeven over tekort komingen van ISO.
Je eigen op de borst kloppen omdat je ISO hebben... tjah...
Sommige dingen mag je gewoon niet publiek vertonen, leer je wel als eens in de business zit. Ik heb hoe dan ook harde bewijzen en ik koop geen huismerken meer want ik heb het zelf laten testen uit interesse.