XXL Nutrition

Primo als eerste kuur

Dat kan je doen voor de 6 weken.
Heb zelf nog nooit anavar gebruikt maar die moet je al snel richting de 70 á 80 mg per dag nemen.
Waar bazeer je dit dan op.
40mg van AP deed voor mij gewoon ze werk tijdens test primo

Waar bazeer je dit dan op.
40mg van AP deed voor mij gewoon ze werk tijdens test primo

Dat lees je heel veel op dbb.

Ap is ook 1 van de merken die veel meer vraagt voor zijn anavar en primo. Dit wat ook hoort omdat de grondstoffen er duurder van zijn.

Dat lees je heel veel op dbb.

Ap is ook 1 van de merken die veel meer vraagt voor zijn anavar en primo. Dit wat ook hoort omdat de grondstoffen er duurder van zijn.
Yep dat zal dan wel goede gear moeten zijn als ze zich er meer voor vragen

Ik weet dat Primo als veilig bekend staat maar je moet er best veel ml van zetten. Zeker icm met test zit je zo aan de 5 ml per inject. Is dat niet wat veel? Ook rekening houdend met pip en virgin muscle?

Bestaat er overigens geen primo met 200mg/ml?

5ml is niet veel voor de glutes. Je kan in de BD spuiten zelfs nog om en nabij de 6ml kwijt ook al staat er tot 5 op. Zet zelf soms per bil 6ml, moet je wel iemand hebben die je kan prikken, is toch iets handiger. Verder kan je ook e3d 300mg primo en 250mg test doen, kom je gemiddeld per week alsbog op 600mg primo en 500mg test, is op zich een leuk beginners kuurtje a 10 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik moet wel zelf prikken. Maar als die er in zit maakt het aantal ml toch niet meer uit? Of je het zelf of iemand anders doet, gewoon doordrukken lijkt me:D

Primo mag hoger als test? Omdat deca dit wee rabsoluut niet schijnt te mogen.

Dat klinkt natuurlijk helemaal niet logisch. Gezien het verschil tussen je maximale bloedwaarde en minimale bloedwaarde alleen maar groter is naarmate je minder frequent injecteert.

Hier onder zie je al hoe de pieken en dalen zich gedragen tussen ED injectie en 2x/week injectie van Test E. Je kunt je natuurlijk nu wel voorstellen hoe groot de verschillen zullen zijn als je maar 1x in de 10dagen zou prikken zoals Cools voorstelt...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je moet ook een stukje verder lezen. DIt brengt stabielere bloedwaardes als je de dosis aanpast. Dus ik vermoed dat Cools steeds net zoveel injecteert zodat de bloedwaardes rond een bepaald getal blijven schommelen. Elke dag kleinere dosissen is volgens mij ook het stabielst.

E3D of 2x week is gewoon makkelijk imo. De rest is al zowat gezegd in vorige reacties.

Nou ik moet wel zelf prikken. Maar als die er in zit maakt het aantal ml toch niet meer uit? Of je het zelf of iemand anders doet, gewoon doordrukken lijkt me:D

Primo mag hoger als test? Omdat deca dit wee rabsoluut niet schijnt te mogen.

Als je injecteert zet je druk. Als je teveel druk maakt krijg je ofwel een knobbel/bobbel, ofwel loopt je gear er gewoon langs dezelfde weg weer uit. 5ml is best veel, tenzij jullie de kont van nicki minaj hebben.

Als je injecteert zet je druk. Als je teveel druk maakt krijg je ofwel een knobbel/bobbel, ofwel loopt je gear er gewoon langs dezelfde weg weer uit. 5ml is best veel, tenzij jullie de kont van nicki minaj hebben.
5 ml met gemak in het beentje en mijn nicki minaj kontje kan het helemaal wel aan!

5 ml kan inderdaad prima in je glute. En het vrijwel pijnloos. In je been heb je meer kans op een zenuw te raken.

Glute kan wel beetje onhandig zijn als ke minder lenig bent

Je moet ook een stukje verder lezen. DIt brengt stabielere bloedwaardes als je de dosis aanpast. Dus ik vermoed dat Cools steeds net zoveel injecteert zodat de bloedwaardes rond een bepaald getal blijven schommelen. Elke dag kleinere dosissen is volgens mij ook het stabielst.

E3D of 2x week is gewoon makkelijk imo. De rest is al zowat gezegd in vorige reacties.
Fluctuatie wordt gedicteerd door halfwaardetijd en het doseringsinterval, niet door dosis.

Hoezo? Als je verschillende dosissen zet bij injecties kun je spelen met die flunctuatie.
Of je nu x mg per doseringsinterval zet of y mg per doseringsinterval, de fluctuatie is hetzelfde. Als je per doseringsinterval de dosis wijzigt ben je vooral heel retarded.

Fluctuatie wordt gegeven door de ratio van de piekconcentratie : dalconcentratie in de steady state. Dat is de definitie. Voor die ratio boeit dosis niet. Nog geen farmacologie gehad?

En wie zegt dat ietsje stabielere waarden ook meer gains betekenen?
Heb Test E 2x weeks gezet en 1x..., zelfde winst.
Zelfde verhaaltje met winny oral.., beter 2x daags zeggen ze dan..., ik zweer als ik 40mg in 1x neem(avond), dat ik er meer progressie mee boek.
Dus minder stabielere waarden, toch minimaal zoveel gains!
Heeft misschien ook te maken met een hogere piek wat ook interessant is.
Mensen schikken als die waarden iets fluctueren, terwijl er gewoon de hele tijd werkzame stof circuleert.

En wie zegt dat ietsje stabielere waarden ook meer gains betekenen?
Heb Test E 2x weeks gezet en 1x..., zelfde winst.
Zelfde verhaaltje met winny oral.., beter 2x daags zeggen ze dan..., ik zweer als ik 40mg in 1x neem(avond), dat ik er meer progressie mee boek.
Dus minder stabielere waarden, toch minimaal zoveel gains!
Heeft misschien ook te maken met een hogere piek wat ook interessant is.
Mensen schikken als die waarden iets fluctueren, terwijl er gewoon de hele tijd werkzame stof circuleert.
Een buffe gast in mijn sportschool heeft test e 2x weeks gezet en 1x, en met 2x weeks had ie meer winst. Zelfde verhaal met winny. Hij zweert erbij dat als ie 40 mg in1x neem, dat hij er dan minder progressie mee boekt.

Een buffe dude in onze gym zei laatst; it's personal.

Maar zonder gekheid, wat zeggen stabiele waarden nou precies? Wat merk je daarvan, of juist van instabiele waarden. Sides?

Misschien wanneer je 80mg winny snoept dat je beter kan gaan verdelen idd[emoji12]
Maar voelt veel beter aan gewoon in 1 hap bij je grote maal en vlak voor het trainen.
En dit geeft weegschaal ook aan na 5 weekjes (zelfde merk, batch)
Wellicht persoonlijk, wat drumbell ook al aangeeft idd.

Tja, de een gaat beter op sust en zweert daarbij.., de ander op test e.
Ieder lichaam zal anders reageren.
Hoor ook dat gasten die 1x weeks injecteren veel vocht vasthouden tov 2x weeks..

Of je nu x mg per doseringsinterval zet of y mg per doseringsinterval, de fluctuatie is hetzelfde. Als je per doseringsinterval de dosis wijzigt ben je vooral heel retarded.

Fluctuatie wordt gegeven door de ratio van de piekconcentratie : dalconcentratie in de steady state. Dat is de definitie. Voor die ratio boeit dosis niet. Nog geen farmacologie gehad?
Nope nog niet gehad. Maar wat ik bedoel is verschillende dosissen zetten elke week om die flunctuatie zogezegd weg te werken.

Begrijp je wat ik bedoel? Of houdt het gewoon totaal geen steek wat ik zeg? [emoji23]

Nope nog niet gehad. Maar wat ik bedoel is verschillende dosissen zetten elke week om die flunctuatie zogezegd weg te werken.

Begrijp je wat ik bedoel? Of houdt het gewoon totaal geen steek wat ik zeg? [emoji23]
dan is de afgifte iedere keer anders maar je houd nog steeds pieken en dalen en omdat je verschillende dossisen zet worden die pieken en dalen nog groter

Als je iedere keer verschillende dosissen zet ontstaat er geeneens een steady state, dat houdt inderdaad al helemaal geen steek.

Terug
Naar boven