drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Maar dan moet je niet glas hard zeggen dat e5d het beter is qua bloedwaardes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan moet je niet glas hard zeggen dat e5d het beter is qua bloedwaardes

Lees hele topic maar door. Komt er op neer dat hij iemand begeleid heeft die met korte kuren meer bereikt dan met lange hoger gedoseerde kuren. Ik geloof dat dit voor beginners heel goed kan werken. Maar later toch echt zijn kracht verliest en zeker als je gaat blasten/cruise..Dat je harder groeit van een paar korte kuren dan van een paar grote kuren? Waar zegt hij dat? Ben wel benieuwd naar die discussie namelijk.
Wanneer BC enz in het spel komt is het logisch dat Cools zijn methode minder krachtig is.
Voor mij is een andere reden om niet alleenmaar zulke kuurtjes te doen, wil veel meer dan alleen test primo proberen namelijk![]()
https://forum.bodybuilding.nl/topic...strogene-dilemma.310205/page-200#post-9321966
Deze man denkt daar toch echt anders over.
Hoe kan je dit het beste verdelen? Ik zit te denken aan 250 mg test e en 500 mg primo. Maandag en donderdag 125 mg test en 250 mg primo? Of 2 injects elke 5 dagen?
Ja wil er nog wel een oral aan toevoegen als zogenaamde kickstart. Anavar waarschijnlijk. Zo blijft het een mild kuurtje.
Dat klinkt natuurlijk helemaal niet logisch. Gezien het verschil tussen je maximale bloedwaarde en minimale bloedwaarde alleen maar groter is naarmate je minder frequent injecteert.
Hier onder zie je al hoe de pieken en dalen zich gedragen tussen ED injectie en 2x/week injectie van Test E. Je kunt je natuurlijk nu wel voorstellen hoe groot de verschillen zullen zijn als je maar 1x in de 10dagen zou prikken zoals Cools voorstelt...
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil de primo eigenlijk op 500 mg houden pw. En test 250mg. Kan altijd verhogen tijdens de kuur.Zo heb je nog erge schommeling.
Deel het door 2. (375 test en 750 primo) wordt: 187,5 test en 375 primo en dit dan op maandag en donderdag prikken.
Wil de primo eigenlijk op 500 mg houden pw. En test 250mg. Kan altijd verhogen tijdens de kuur.
Die had ik nog nooit gezien. Waarom word E dan nooit ED gezet als je daar de beste waarden van krijgt?Dat klinkt natuurlijk helemaal niet logisch. Gezien het verschil tussen je maximale bloedwaarde en minimale bloedwaarde alleen maar groter is naarmate je minder frequent injecteert.
Hier onder zie je al hoe de pieken en dalen zich gedragen tussen ED injectie en 2x/week injectie van Test E. Je kunt je natuurlijk nu wel voorstellen hoe groot de verschillen zullen zijn als je maar 1x in de 10dagen zou prikken zoals Cools voorstelt...
Te vee prikken wat dus niet nodig is om de waardes goed te houden...Die had ik nog nooit gezien. Waarom word E dan nooit ED gezet als je daar de beste waarden van krijgt?
Voorheen kon je ze eenvoudig genereren via steroidplot.com , maar de site is (tijdelijk?) offline. Deze vond ik op een bb forum uit Australië.
Wil de primo eigenlijk op 500 mg houden pw. En test 250mg. Kan altijd verhogen tijdens de kuur.