MuscleMeat

Primo als eerste kuur

Dat zei gewoondenny, ik niet! Ik doe gewoon alsof ik er verstand van hebt. Meestal werkt dat prima! :evil:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan je dit het beste verdelen? Ik zit te denken aan 250 mg test e en 500 mg primo. Maandag en donderdag 125 mg test en 250 mg primo? Of 2 injects elke 5 dagen?

Idd op die manier of gewoon 2 injects 1x /week.

Precies! 1 van die 2 manier is prima. Opzich wel leuk kuurtje zo, succes :cool:

• Like
Waarderingen: Boca
Ja wil er nog wel een oral aan toevoegen als zogenaamde kickstart. Anavar waarschijnlijk. Zo blijft het een mild kuurtje.

Dat je harder groeit van een paar korte kuren dan van een paar grote kuren? Waar zegt hij dat? Ben wel benieuwd naar die discussie namelijk.
Lees hele topic maar door. Komt er op neer dat hij iemand begeleid heeft die met korte kuren meer bereikt dan met lange hoger gedoseerde kuren. Ik geloof dat dit voor beginners heel goed kan werken. Maar later toch echt zijn kracht verliest en zeker als je gaat blasten/cruise..

Ik ken het topic Grux :) Wanneer BC enz in het spel komt is het logisch dat Cools zijn methode minder krachtig is.

Desondanks geloof ik wel dat je met korte kuren op termijn een gelijkwaardig resultaat kunt behalen als wanneer je 10 of 12 weekse kuurtjes doet en ON is OFF aanhoud omdat je simpelweg veel eerder weer ON kan.

Voor mij is een andere reden om niet alleenmaar zulke kuurtjes te doen, wil veel meer dan alleen test primo proberen namelijk :D

Voor mij is een andere reden om niet alleenmaar zulke kuurtjes te doen, wil veel meer dan alleen test primo proberen namelijk :D

Hehe i know the feeling. Ik zit ju op test/npp en bevalt me geweldig! Volgende blast wordt sust/deca en ben benieuwd wat dat me gaat brengen. Primo ga ik pas gebruiken vlak voor de wedstrijd eind van het jaar!

Dat klinkt natuurlijk helemaal niet logisch. Gezien het verschil tussen je maximale bloedwaarde en minimale bloedwaarde alleen maar groter is naarmate je minder frequent injecteert.

Hier onder zie je al hoe de pieken en dalen zich gedragen tussen ED injectie en 2x/week injectie van Test E. Je kunt je natuurlijk nu wel voorstellen hoe groot de verschillen zullen zijn als je maar 1x in de 10dagen zou prikken zoals Cools voorstelt...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kan je dit het beste verdelen? Ik zit te denken aan 250 mg test e en 500 mg primo. Maandag en donderdag 125 mg test en 250 mg primo? Of 2 injects elke 5 dagen?

Zo heb je nog erge schommeling.

Deel het door 2. (375 test en 750 primo) wordt: 187,5 test en 375 primo en dit dan op maandag en donderdag prikken.

Ja wil er nog wel een oral aan toevoegen als zogenaamde kickstart. Anavar waarschijnlijk. Zo blijft het een mild kuurtje.

Dat kan je doen voor de 6 weken.
Heb zelf nog nooit anavar gebruikt maar die moet je al snel richting de 70 á 80 mg per dag nemen.

Dat klinkt natuurlijk helemaal niet logisch. Gezien het verschil tussen je maximale bloedwaarde en minimale bloedwaarde alleen maar groter is naarmate je minder frequent injecteert.

Hier onder zie je al hoe de pieken en dalen zich gedragen tussen ED injectie en 2x/week injectie van Test E. Je kunt je natuurlijk nu wel voorstellen hoe groot de verschillen zullen zijn als je maar 1x in de 10dagen zou prikken zoals Cools voorstelt...

Van waar heb je die grafieken? :)

Voorheen kon je ze eenvoudig genereren via steroidplot.com , maar de site is (tijdelijk?) offline. Deze vond ik op een bb forum uit Australië.

Zo heb je nog erge schommeling.

Deel het door 2. (375 test en 750 primo) wordt: 187,5 test en 375 primo en dit dan op maandag en donderdag prikken.
Wil de primo eigenlijk op 500 mg houden pw. En test 250mg. Kan altijd verhogen tijdens de kuur.

Die had ik nog nooit gezien. Waarom word E dan nooit ED gezet als je daar de beste waarden van krijgt?

Wil de primo eigenlijk op 500 mg houden pw. En test 250mg. Kan altijd verhogen tijdens de kuur.

Dit is een 10 weekse kuur op 250 test-e en 500 primo om de 7 dagen gezet, dan heb je max.54,1 mg per dag test-e en max. 108,2 mg primo per dag in je systeem.

upload_2016-1-20_16-32-48.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven