AndroidHealthClinic

primo + masteron

• Topic Starter Topic Starter
En bij deze combi zijn de sides minder zwaar??? Lijkt me twijfelachtig.
Maar ja zal verslag van pipo is lezen...

waarom twijfelachtig?
turinabol is veel minder androgeen dan masteron hoor ...

ja dat geloof ik best maar turinabol stacken met primo is dit dan geen rare combi?

waarom een rare combi?
of waarom vind je dat een rare combi?

niet echt raar maar ik heb toch ook al wel wat onderzoek naar t-bol gedaan en ben nergens iets tegengekomen van een combi met primo...

tboll is vrij nieuw he ;)

kun je wel gelijk over hebben zal straks nog is wat onderzoek verrichten om mij der verder over uit te spreken...
Toch ben ik ervan overtuigd dat de tboll mij geen extreem droge look gaat geven + dat klein beeetje extra massa...

wat een echte kicken-combi is waar je massa meepakt en hard van wordt: winny en primo.
masteron? dan zou je toch ook in beginsel primo met bv. 3 tabs proviron p/d kunnen nemen? lijkt me vergelijkbaar

@enrico: het topic gaat niet over wat iemand als kuur het beste kan pakken, 500mg test of primo? lijkt mij een duidelijke zaak. maar dan nog is het doelstellings-afhankelijk.

primo en masteron lijken erg veel op elkaar, op de halfwaardetijd na dan, waarom geen test tren winny bijvoorbeeld??

Laatst bewerkt:
dit is dan niet te zwaar als eerste kuur ofwat?
Lijkt me toch wat veel van het goede...

europeman zei:
primo en masteron lijken erg veel op elkaat, op de halfwaardetijd na dan, waarom geen test tren winny bijvoorbeeld??

Goed advies voor een beginner. :thumbup:

1 Tip: Verplaats je even in degene die het vraagt.

Je zou ook primo, winny of test prop met anavar kunnen pakken als je niet zeker bent van de masteron, Anders doe je lekker een kuurtje met test prop en masteron voor een lekkere week of 6 100mg prop en 100mg masteron eod..

zoiets?

Als je echt droog bent, dan zou ik een combinatie van Test. propionate en trenbolone nemen. Eventueel met wat winstrol aan het het einde van de kuur.

bv.

Week 1-6 Test. prop 100mg eod
Week 1-6 Tren acetate 100mg eod.
Week 7-9 50mg winstrol tabs per dag.

Primobolan in combinatie met turinabol zou ook een mooie zijn.

Week 1-8 400mg primo
week 1-8 30mg turinabol ed.

Masteron heeft volgens mij alleen echt toegevoegde waarde in wedstrijd voorbereiding. Maar als het je eerste kuur is dan zal je op de combinatie primo/masteron ook wel kilo's winnen.

suc6

misschien ligt het aan mij he, maar primo en turinabol lijkt mij niet zo'n goeie combi;

primo is helemaal niet zo androgeen, en turinabol al helemaal niet.
Lijkt mij niet zo'n goeie aanvulling op elkaar.

ik zou lekker primo + winny nemen; weet je zeker dat je kurkdroog blijft, dus een paar kwalitatieve kilo's erbij.
Alleen niet zo'n lieve stack voor je prostaat met die winny erbij :(.

Als geld geen rol speelt zou ik erbij anavar ipv winny pakken.

Thanatos zei:
Als je echt droog bent, dan zou ik een combinatie van Test. propionate en trenbolone nemen. Eventueel met wat winstrol aan het het einde van de kuur.

bv.

Week 1-6 Test. prop 100mg eod
Week 1-6 Tren acetate 100mg eod.
Week 7-9 50mg winstrol tabs per dag.

Primobolan in combinatie met turinabol zou ook een mooie zijn.

Week 1-8 400mg primo
week 1-8 30mg turinabol ed.

Masteron heeft volgens mij alleen echt toegevoegde waarde in wedstrijd voorbereiding. Maar als het je eerste kuur is dan zal je op de combinatie primo/masteron ook wel kilo's winnen.

suc6

Test prop , tren ace , winstrol is inderdaad een goede combo om enkele harde droge killo's bij te komen.
Masteron enkel gebruiken indien je al een laag vetpercentage hebt...

Terug
Naar boven