MuscleMeat

Primo Only

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irenedagenn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m55
Massa
55kg
Vetpercentage
19%
Leden van DBB,

Ik bezoek deze site regelmatig en wou toch een account aanmaken omdat ik wil beginnen met kuren.

Paar dingen over mij:

Ik train 3 jaar bij Body improvement Rdam
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 165 cm
gewicht: 55 kg
Vet: 19% (weegschaal tanita)

Mijn doel is om paar kg spiermassa aan te komen en iets droger worden.

Ik wou de volgende kuur doen:

Week 1 tm 12 primo 400mg

wat kan ik beter als nakuur gebruiken? nolvadex of clomid?

Een goed voedingsschema is het anaboolste wat er is;)

Als je besluit om dit te gaan doen, zeker als vrouw zijnde, zoek begeleiding. In een wereld waarbij het gros van de ervaringen, doseringen en adviezen op basis van het mannelijk geslacht zijn wil je niet op je muil gaan. Je praat hier over onomkeerbare bijwerkingen waar je de rest van leven mee op gescheept zit.

Serieus, zoek hulp en ervaringen bij de sportbegeleiders die deze trajecten ook met andere vrouwen doorlopen hebben. Vraag naar resultaten en alles er om heen!

Ga eens langs Sibil @ Bodies Rotterdam voor een objectieve blik en eventuele begeleiding.

• Topic Starter Topic Starter
ok.

Zoek begeleiding vrouwen hoeven niet na te kuren

Als ik jou was zou ik eerst eens kijken wat 20mg anavar per dag voor je doet.

Oké succes ;)

Ga je nog log bijhouden?

Bedankt Langeman :)

Nee helaas, ik ga geen log bijhouden. Ik wil wel aan het einde van de kuur beginfoto + eindfoto plaatsen. :)

Ben ook wel benieuwd naar je progressie idd. Primo word vaker door de iets gevorderde dames gepakt. Succes.

wat ga je doen met je voeding dan?

@ Briekie dankjewel komt wel goed hoor :D

@Mack10, ik ga 500 kcal boven onderhoud eten en alleen clean :) goed?

Ben wel benieuwd, veel vrouwen zijn hier niet open over, veel success
VP niet gemeten met tang?

Ben al begonnen :) laat hier wel weten hoe het is gegaan.

Of het verstandig is weet ik niet maar ergens waardeer ik zo resoluut handelen ook wel weer. Je weet duidelijk wat je wil en blijft niet twijfelen.

En nu er vol voor gaan. :thumbs: Lees dat je niet gaat loggen maar het zou interessant zijn als je toch iets schrijft, desnoods alleen achteraf.

Zoek begeleiding vrouwen hoeven niet na te kuren

Natuurlijk is het doel bij vrouwen niet testosteron productie op te peppen. Maar dat PCT nooit nodig is is te kort door de bocht.
Tijdens een kuur, zelfs met primo of anavar is er androgene werking. Ook vrouwen hebben testosteron (een beetje) en oestrogeen en door een androgeen komt die verhouding anders te liggen. Na de kuur kan er een rebound effect ontstaan met wat hogere oestrogeen levels dan vrouwen normaliter hebben en dat kan tot vetopslag en verlies van spieren na de kuur leiden. Er zijn vrouwen die tegen dit rebound effect een paar weken een lage dosis zoals 10mg nolva nemen. Ik ben geen vrouw en heb me er ook niet voldoende in verdiept om advies te kunnen geven. Mijn advies is informeer je op US boards, daar zijn meer kurende vrouwen als hier. Begeleiding is zeker ook een goede indien mogelijk.

En los van oestrogeen beinvloed elke AAS ook de cortisol en de receptor die met prolactine te maken heeft. Na je kuur kan een middel dat werkt op cortisol verlaging en prolactine verlaging zeker nuttig zijn. En net als wij mannen moet je na je kuur zeker de eerste maand heel clean eten.

Laatst bewerkt:
Bedankt Mack10, succes heb ik nodig :)
Nee helaas, morgen wordt mijn vetpercentage wel gemeten door de eigenaar. Die zal ik dan in de avond hier plaatsen.

Ymir, Bedankt! ik ben wel van plan om before en after foto's te plaatsen. Dat wel!

Ik heb trouwens een lichte 'ophoping bij m'n billen, hoef zeker nog niet bang te zijn voor abces? grootte valt opzich wel mee, alleen klein beetje pijn bij het zitten.

Ik had inderdaad ook gelezen dat veel vrouwen 10mg nolvadex gebruiken, of 25mg clomid. Alleen de bijwerkingen van clomid schijnen iets heftiger te zijn dan nolvadex. Vandaar dat ik 4 weken 10mg elke dag op nolvadex ga nakuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven