MuscleMeat

Primo Only

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou zeker niet kuuren op deze gewicht man, gain nog naturel een goei 10-15kg

Ach natuurlijk, mijn grote vriend kontridder.
Nou, ik zal het doorgeven aan haar, hoor. ;)

Leuk dat je zo open bent om hier te posten!ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen. Ik zou het interessant vinden als je hier je bevindingen wilt posten.

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel Aradev!

Ik heb vandaag tijdens sqatten heel erg last van me rechterbeen gekregen. Ook is die een beetje dik geworden ( op de injectieplaats ). Ik ga toch maar bij de billen laten prikken :)

Verder is mijn vet% gemeten en ik sta op 16% 5 puntsmeting.

Kracht is hetzelfde gebleven, gewicht is iets minder geworden maar lijkt wel alsof al het vocht verdwijnt. Ben tot nu toe tevreden.

Bijwerkingen: tot nu toe geen.

Een warme douche en indien nodig een ibuprofen, helpt tegen pijn en de zwelling. Ik ga een abbo op dit topic nemen en met veel interesse volgen!

sTiwazz, je opmerking slaat werkelijk nergens op. Die 'ok' was bedoeld voor mensen die zeggen van train naturel door etc. Ik heb het besloten om het te gaan doen, ben er mee begonnen en tot nu toe tevreden :)

Als je niks zinnigs in te brengen heb, gelieve niet te reageren aub ;)
Topic kan dan beter op slot gaan.

Zulke mensen heb je altijd Irene.
Gewoon negeren.

Topic kan dan beter op slot gaan.

Juist niet, ik lees het met interesse en ik denk behoorlijk veel andere mensen ook. Mensen die maar doorgaan over wat je naturel kan bereiken heb je altijd. Lijkt wel of ze niet kunnen lezen dat de beslissing al genomen is en je daarover geen advies wenst. Idd negeren en blijf hier vooral schijven :thumb:

Yup, ik volg ook nog steeds! Hou ons op de hoogte van je progressie AUB, erg interesant dit.

. Die 'ok' was bedoeld voor mensen die zeggen van train naturel door etc. Ik heb het besloten om het te gaan doen, ben er mee begonnen en tot nu toe tevreden :)

Ik reageer nu even omdat ik éen van de mensen ben die vroeg of je dit niet naturel kon halen. Omdat ik dat oprecht denk als ik je stats lees, hoor.
Ik ben zelf huiverig voor AAS bij vrouwen en zal er zelf niet snel aan beginnen. Maar ergens vind ik het wel heel dapper dat jij het wel durft en ik volg je topic dan ook om die reden.
Dus een welgemeend succes gewenst! :)

Stats vind ik bij een vrouw heel moeilijk te beoordelen. Zelf heb ik ook geen geweldige stats, maar voor mij is dit bijna wel het max. natuurlijk haalbare. In aanmerking genomen dat ik echt een goed voedings en trainingsschema heb. Aangezien ik -en de meeste vrouwen- niet behoorlijk willen bulken, daarna weer cutten en dat steeds maar weer om zo langzaam door de jaren een paar kilo spiermassa te winnen, kan ik me voorstellen dat de stap naar AAS wordt gemaakt.
Voordat de mannelijke members commentaar gaan geven: voor een vrouw valt bulken niet mee! Veel sneller vettoename dan bij een man namelijk EN veel minder mogelijke spieropbouw.

Zelf ben ik wel van mening dat indien je als vrouw voor AAS kiest je dan eigenlijk wel wedstrijd ambitie moet hebben:p.
En Beaudien als jij eerlijk bent, zie je bij jezelf ook geen enorme progressie in spiermassa. Dus zou je eigenlijk TS wel kunnen begrijpen:)

@ Briekie

Zal het zeker doen :)

@ Beaudien

Dankjewel!

@ Aradev

Heb je helemaal gelijk in! ook al is dit eigenlijk geen excuus om meteen aan aas te zitten. Maar ik heb veel gelezen en heb dus toch besloten om het te gaan gebruiken.

Vrijdag 6 april before foto's en de foto's die ik op 6 april laat nemen :)

Waarom niet begin kuur & eind kuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven