XXL Nutrition

Primo Only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ze kan altijd minderen als ze dit leest. En haar vriend een trap in zijn ballen geven. Hopelijk is ze nog niet te lang bezig dan.

Verschil tussen 10mg en 20mg anavar valt nog mee, dat is 70mg per week.

Bij primo is er nu 300mg per week verschil.

• Like
Waarderingen: Ymir
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de waarschuwingen cools! Als ik maar een beetje merk van een hese stem oid verlaag ik de dosering meteen.

Ik ben tot nu toe 2 kg aangekomen en zie er echt veel strakker uit! Lichte aders bij mijn armen. Zelfs bij kuiten is het duidelijker geworden. vet% was 16 nu 15,1. Had meer verwacht omdat de spiegel meer laat zien :D

Ben enorm tevreden met de resultaten tot nu toe. Mijn dieet en cardio kan natuurlijk ook een grote rol hebben gespeeld! Ow trouwen, mijn huis is wel iets vetter geworden met vet bedoel ik ander soort vettig.. kan dit door primobolan komen?

kracht is ook wel wat toegenomen maar niet bijzonder nog :)

zal over een weekje of 2 dan wel foto's posten en dan op het einde begin en eind foto :)

Als jullie vragen hebben hoor ik het graag :)

trouwens ik heb geen vriendje, dus niemand die mee bemoeit.

Denk dat dan alleen de dosis verlagen niet genoeg is. Je neemt wel ruim 5x de normale dosis voor vrouwen he.

Goed dat Cools je erop wijst. Zijn verder ws weinig mensen die er verstand van hebben. Wie had je de 400mg aangeraden?

Goed dat Cools je erop wijst. Zijn verder ws weinig mensen die er verstand van hebben.

Geef ik helemaal toe dat ik er nauwelijks verstand van heb AAS en vrouwen. Had zelf ook nooit gekeken naar een normale dosis primo bij vrouwen. Ik zie nu een halfwaardetijd die op div sites anders is van 5 tot 10 dagen. Irene besef je dat als je echt androgene sides hebt de effecten van stoppen pas een week later zijn en hoe langer je pakt hoe meer er ophoopt. Uiteindelijk wordt het zo 14 dagen verschil tussen stoppen en effect van stoppen! Na het advies van Cools en zelf zoeken zou ik nu drastisch minderen naar 50-100mg en niet wachten op effecten.

Laatst bewerkt:
welke week is dit nu?

Even googlen op primobolan women, levert al genoeg op inderdaad. Lijkt me het minste voordat je (zeker als vrouw) met zoiets begint. Maar misschien dat ze van iemand betrouwbaar, advies heeft gekregen.

dosis wordt bij vrouwen tussen de 100-200mg per week aangeraden. Ja ze zit er wel ver boven. Maar persoonlijk ben ik niet van mening dat je daardoor nu meer androgene bijwerkingen gaat krijgen dat is meer een intensieve eigenschap wat karakteriserend is voor de stof zelf en niet zo zeer de hoeveelheid.

Persoonlijk denk ik niet dat dit nu meteen een ramp is, al moet ik er wel meteen bij zeggen dat die 400mg zowieso overkill is ja.

intensieve eigenschap wat karakteriserend is voor de stof zelf

Bedoel je niet intrinsiek ipv intensieve? :rolleyes:

Ik denk dat het verhaal over androgene werking is niet dosis bepaald maar bepaald door de stof niet opgaat. Alle AAS zijn dosis afhankelijk en AAS hebben aanbevolen dosis voor vrouwen. De max dosis is het max toelaatbaar androgeen effect opgedaan door gebruikers door trial and error denk ik. 400mg is een nieuw trial and error experiment en dus boeiend om te volgen maar de mogelijk blijvende effecten voor TS maken het te riskant vind ik voor TS.

Laatst bewerkt:
Wil geen orals.

Ben al begonnen :) laat hier wel weten hoe het is gegaan.

mijn vriendin injecteert het in me glutes.

Ah vriendin, verkeerd gelezen. Nou vraag me toch af waar je die 400mg vandaan hebt. Misschien van iemand die jaloers op je uiterlijk is of je niet zo mag?

Ook opletten met vergroting van de clitoris, weet niet wat het met gevoeligheid doet wel.

Bedoel je niet intrinsiek ipv intensieve? :rolleyes:

nee ik bedoel echt intensief :P

intensieve eigenschappen zijn eigenschappen die een stof heeft die los staan van de hoeveelheid. Dus bijv: smeltpunt, dichtheid, kookpunt, geur, kleur, etc

extensieve eigenschappen zijn eigenschappen die wel in verband staan met de hoeveelheid. Dus bijv: gewicht, volume, druk

En nog maals terug komend op mijn verhaal. Als er geen berichten zijn dat vrouwen op 200mg voor 10-12 weken hebben gekuurd en significante side effects hebben gekregen dan lijkt het me vrij sterk dat met 400 opeens het dak eraf gaat (de androgene side effects dan he). Die 200mg voor 12 weken zou anders ook wel een keer wat vertonen. Dat is ook al zat hoor.

Ik bedoel als ik het vergelijk met mijn eerste kuur. 250mg test/200 deca. had meteen al in week 3 ongewenst haargroei. Je gaat me niet vertellen dat als ik de helft minder had gedaan niets had gehad of wel?

Nou ben ik trouwens ook niet helemaal van mening dat het helemaal niets met de hoeveelheid te maken heeft. Maar het is grotendeels door de stof bepalend. Dit soort dingen komen met de tijd en het gaat zo geleidelijk waardoor je het zelf amper per moment merkt.

Houdt niet weg dat ik alsnog van mening ben dat de topicstarter idd beter lager kan gaan zitten. Wat ik alleen probeer te zeggen is dat dit niet meteen echt een extreem verschil gaat uitmaken. En dat lees ik zo wel uit de comments.

just my 2 cents

Er is een verschil tussen 200 en 400mg hoor, is t dubbel zoals je ziet. Kan heel veel uitmaken op androgene bijwerkingen, bij zowel man en vrouw.

Het gaat om het aantal mg als je ziet naar androgene bijwerkingen. De stof bezit idd zijn androgene waarde maar, maar dat wil niet zeggen dat de androgene bijwerkingen niet dosisafhankelijk zijn. Dat stijgt dosisafhankelijk.

Inderdaad had je de helft gebruikt dan had je waarschijnlijk minder bijwerkingen gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven