Bedoel je niet intrinsiek ipv intensieve?
nee ik bedoel echt intensief
intensieve eigenschappen zijn eigenschappen die een stof heeft die los staan van de hoeveelheid. Dus bijv: smeltpunt, dichtheid, kookpunt, geur, kleur, etc
extensieve eigenschappen zijn eigenschappen die wel in verband staan met de hoeveelheid. Dus bijv: gewicht, volume, druk
En nog maals terug komend op mijn verhaal. Als er geen berichten zijn dat vrouwen op 200mg voor 10-12 weken hebben gekuurd en significante side effects hebben gekregen dan lijkt het me vrij sterk dat met 400 opeens het dak eraf gaat (de androgene side effects dan he). Die 200mg voor 12 weken zou anders ook wel een keer wat vertonen. Dat is ook al zat hoor.
Ik bedoel als ik het vergelijk met mijn eerste kuur. 250mg test/200 deca. had meteen al in week 3 ongewenst haargroei. Je gaat me niet vertellen dat als ik de helft minder had gedaan niets had gehad of wel?
Nou ben ik trouwens ook niet helemaal van mening dat het helemaal niets met de hoeveelheid te maken heeft. Maar het is grotendeels door de stof bepalend. Dit soort dingen komen met de tijd en het gaat zo geleidelijk waardoor je het zelf amper per moment merkt.
Houdt niet weg dat ik alsnog van mening ben dat de topicstarter idd beter lager kan gaan zitten. Wat ik alleen probeer te zeggen is dat dit niet meteen echt een extreem verschil gaat uitmaken. En dat lees ik zo wel uit de comments.
just my 2 cents