AndroidHealthClinic

Primo Only

Status
Niet open voor verdere reacties.
En Beaudien als jij eerlijk bent, zie je bij jezelf ook geen enorme progressie in spiermassa. Dus zou je eigenlijk TS wel kunnen begrijpen:)

jawel, maar zelf zou ik deze stap niet zetten omdat ik het wel rotzooi vind om in mijn lichaam te brengen. Ik ben er echt huiverig voor, dat zeg ik eerlijk.
Maar daarom is het wel boeiend om te volgen bij iemand die het dus wél durft. :)

Post eens nieuwe fotos dan j4ck. Je zei dat die andere foto heel oud is, dus post gewoon fotos van hoe je er nu bij staat en dan is alle bullshit de wereld uit.

ik stem ook op nieuwe foto's, heb de oude nooit gezien, maar toch.

• Like
Waarderingen: Obee
Leuk hier

Post eens nieuwe fotos dan j4ck. Je zei dat die andere foto heel oud is, dus post gewoon fotos van hoe je er nu bij staat en dan is alle bullshit de wereld uit.

Ik ga tegen de zomer aan pics plaatsen Jay,maakt me geen zak uit wat ze zeggen,wat is die gasten hun probleem eigenlijk!!??

Nu ben ik ook benieuwd

Zullen we deze log verder schoonhouden want dit gaat nergens over natuurlijk!

hey ga even lekker in een ander topic lopen klieren. Ik kom vol verwachting hier kijken naar updates wat betreft deze kuur en ik zie alleen gejank en geklier. Laten we vooral zo doorgaan zodat deze topic dicht gaat. Mischien wilt jullie vriendin dan nog wel nog een primo topic openen....

400mg voor een vrouw? En zo lang? Wil je vriend een man van je maken?

6 weken op 50 a 100 mg (100 is al hoog zelfs) is al voldoende voor een vrouw.

Verwacht je anders maar aan een zwaardere stem, baardgroei, haaruitval en kleinere borsten. Primobolan is puur androgeen en je oestrogeen zal nog eens hard zakken.

Laatst bewerkt:
Zodra ze merkt dat dr stem iets hees wordt, doe ze er goed aan om te verlagen of te stoppen inderdaad.

Dat is niet echt een aangeving van androgene effecten. Er zijn meerdere effecten die onomkeerbaar zijn die pas op termijn komen.

Dat is niet echt een aangeving van androgene effecten. Er zijn meerdere effecten die onomkeerbaar zijn die pas op termijn komen.

klopt, maar 99 van de 100 keer begint het met een hese stem.
zo heeft ze in ieder geval een soort van indicatie.

Of ze zou gewoon de doseringen voor vrouwen kunnen hanteren. Over de 100mg is erom vragen. 50mg is al heel werkzaam bij een vrouw. 100mg bij een vrouw kan je vergelijken als 600 bij ons.

Of ze zou gewoon de doseringen voor vrouwen kunnen hanteren. Over de 100mg is erom vragen. 50mg is al heel werkzaam bij een vrouw. 100mg bij een vrouw kan je vergelijken als 600 bij ons.

dat is waar inderdaad, ze is alleen al begonnen hè. zelfde als met anavar, 10mg is al voldoende terwijl veel mannen 20mg aanraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven