AndroidHealthClinic

Primo op 1000mg

Een vial per week alleen aan primo is gewoon duur. 10ml primo wegspuiten elke week is ook geen pretje en het niet waard tegen over de gains. Dat jij mijn woorden verkeerd interpreteert kan ik niks aan doen. Jij bent nou eenmaal niet 100%

Screenshot_20190731-231438_Chrome.jpg

Kun je dan niet beter gaan voor DHB? geeft (dacht ik) een soort gelijk effect als primo.

• Topic Starter Topic Starter
DHB niet vaker van gehoord

Keuze voor primo valt toch voor de minimale bijwerkingen en de kosten niet het probleem zijn.

@MrDroeftoeter gewoon 250mg per week

• Topic Starter Topic Starter
Wil toch minimaal 16 weken pakken voor de primo

Jij bent echt zo fucking dom, je begrijpt het ook gewoon niet.
Vriend, jij bent hier degene die fucking dom en koppig is...
Primo en duur...ongegronde praatjes toch?
Tren is duurder dan echte primo toch?
Klokko beweerd PRECIES hetzelfde als ik, en daar reageer jij niet op.
Maar zodra amir hetzelfde beweerd als klokko dan draai jij door en beginnen je gyno tepels heen en weer te flippen.

Nein

Er is ook primo in 200mg per ml.

Scheelt alweer de helft van de ml's

Vriend, jij bent hier degene die fucking dom en koppig is...
Primo en duur...ongegronde praatjes toch?
Tren is duurder dan echte primo toch?
Klokko beweerd PRECIES hetzelfde als ik, en daar reageer jij niet op.
Maar zodra amir hetzelfde beweerd als klokko dan draai jij door en beginnen je gyno tepels heen en weer te flippen.

Wat beweerd klokko dan.

Dit beweerd klokko

"Weet dat het tegenwoordig moeilijk is om nog de the real deal te vinden en het aardig prijzig is."

Ja dat is niet zo er is prima goede primo te vinden en primo is niet tot nauwelijks duurder dan bv tren.

Daarnaast zoals ik al zei is 10 ml primo prikken al een vial per week dus das 10 vials alleen al primo, wat de kuur vrij duur maakt daarnaast levert het niet meer op dan bv een test/deca of tren kuur. Waar je met
Veel minder mls weg komt

Snap je het nu Amir of is het nog te lastig
Snap niet dat de mods niks aan jou doen

Ja dat is niet zo er is prima goede primo te vinden en primo is niet tot nauwelijks duurder dan bv tren.

Daarnaast zoals ik al zei is 10 ml primo prikken al een vial per week dus das 10 vials alleen al primo, wat de kuur vrij duur maakt daarnaast levert het niet meer op dan bv een test/deca of tren kuur. Waar je met
Veel minder mls weg komt

Snap je het nu Amir of is het nog te lastig
Snap niet dat de mods niks aan jou doen
Raar dat wanneer klokko dit typt, jij zonder kritiek erop kunt reageren.
Jij bent de eerste die op hem heeft gereageerd.
Maar wanneer ik zeg dat ik hetzelfde beweerd heb als klokko, en jij dan om een citaat vraagt , terwijl je dat niet moet vragen aangezien jij op hem gereageerd hebt, dan pas komt er een lichtje branden bij jou dat dat wat klokko gezegd heeft ,niet klopt.
En trouwens.....ik heb nooit beweerd dat primo mg per mg duur is...ik heb het over primo als KUUR gehad.
Begrijpend lezen maat!

Raar dat wanneer klokko dit typt, jij zonder kritiek erop kunt reageren.
Jij bent de eerste die op hem heeft gereageerd.
Maar wanneer ik zeg dat ik hetzelfde beweerd heb als klokko, en jij dan om een citaat vraagt , terwijl je dat niet moet vragen aangezien jij op hem gereageerd hebt, dan pas komt er een lichtje branden bij jou dat dat wat klokko gezegd heeft ,niet klopt.
En trouwens.....ik heb nooit beweerd dat primo mg per mg duur is...ik heb het over primo als KUUR gehad.
Begrijpend lezen maat!

Als jij jezelf maar begrijpt is het goed

Haha get big xxl...
De manier hoe jij karma punten weghaalt.
Al scheldend haha :p

Terug
Naar boven