Chickenmaster
Cool Novice
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Zo'n kuurtje gaat echt honderden euro's kosten hehe. Kan je beter tren, hgh en insuline van kopen als je toch al bereid bent om zo veel te investeren in gear.
En het fabeltje dat alle Primo fake is etc. etc. is geloof ik al duizend keer ontkracht zowel op dit forum als op andere fora. Kijk ook maar eens op de site van anaboliclab. alle primo die daar is getest is legit gebleken.
Offtopic: ik vraag me af hoe betrouwbaar sites zoals anaboliclab zijn aangezien uit de testen van de Haarlemstudie is gebleken dat geen één olievorm 100% zuiver is, een deel van de testosterons vervuild is met andere ester(s) en sommige producten vervuild zijn met andere AAS.
Er zullen ongetwijfeld fake producten in omloop zijn die hier invloed op gehad hebben. Maar daarbij claimt anaboliclab bij zowat elk product wel 100% of meer. Wat vanuit mijn perspectief met voorgenoemde informatie erg onwaarschijnlijk is.
Ter informatie voor degenen die het niet weten. Tijdens de Haarlemstudie zijn er meer dan 100 producten getest van de participanten.