Fitness Seller

Primo op 1000mg

Ik heb heel veel mensen zien beweren dat ze op 1000mg primo zeer goeie gains maken zonder enige bijwerkingen. Voor veel mensen is dat gewoon geld waard.

Dat je met 400mg tren soortgelijke of betere gains maakt geloof ik direct, maar de bijwerkingen (vooral libido sides) zijn voor veel mensen onacceptabel en zijn daardoor bereid om wat meer te betalen. Ik begin zo langzamerhand zelf ook de waarde daarvan in te zien.

Dat laatste herken ik wel. In het begin was het allemaal leuk en prima die sides. Zweten? Boeie. Een oncontroleerbare stijve de hele dag? Nou en, leuk toch. Daar ben ik echt wel van af, ik wil me gewoon mens voelen met onmenselijke gains. Helaas heb ik zelfs op Primo sides, kan op welke dosering/combo ook geen stijve houden :')

Dat laatste herken ik wel. In het begin was het allemaal leuk en prima die sides. Zweten? Boeie. Een oncontroleerbare stijve de hele dag? Nou en, leuk toch. Daar ben ik echt wel van af, ik wil me gewoon mens voelen met onmenselijke gains. Helaas heb ik zelfs op Primo sides, kan op welke dosering/combo ook geen stijve houden :')
Ook niet op plain testosteron?

Ook niet op plain testosteron?

Jawel, daarom kuur ik ook niet meer op iets anders haha. Ben de probeerseltjes zat en 19nor-s en orals kan ik sowieso allemaal al niet hebben. Dus in de bulk is het test met slin en hgh, in de cut voeg ik hooguit wat mast toe en dat is 't.

Jawel, daarom kuur ik ook niet meer op iets anders haha. Ben de probeerseltjes zat en 19nor-s en orals kan ik sowieso allemaal al niet hebben. Dus in de bulk is het test met slin en hgh, in de cut voeg ik hooguit wat mast toe en dat is 't.

Je bent dus in feite natural want met testz hgh en slin gebruik je alleen maar lichaamseigen stoffen.

Wat is het meeste test dat je ooit hebt gedaan eigenlijk?

Hoe is je shape met enkel test/mast?

Denk dat @vntl wel bewijst dat test only ook een harde shape kan behouden.

Nu ikzelf nog:o

Mijn volgende blast wordt ook test only.. is nog wel ver weg.

Denk dat het gedeeltelijk ook me genen zijn dat ik er zo uitblijf zien op test only btw

Mijn volgende blast wordt ook test only.. is nog wel ver weg.

Denk dat het gedeeltelijk ook me genen zijn dat ik er zo uitblijf zien op test only btw
Dat, wss ook icm een prep, waarbij je nadien nog steeds strict bent.

In ieder geval, niet iets wat ik bij een test only verwacht. Bulk ga ik sowieso enkel met testosteron en gh doen. Geen enkel probeersel heeft aan test only getipt (mss tren wel:rolleyes:)

Dat, wss ook icm een prep, waarbij je nadien nog steeds strict bent.

In ieder geval, niet iets wat ik bij een test only verwacht. Bulk ga ik sowieso enkel met testosteron en gh doen. Geen enkel probeersel heeft aan test only getipt (mss tren wel:rolleyes:)
Ik zelf zie gezondheidswijs niks meer in tren.. alleen laatste weken pre contest heeft het zijn plek voor mij (al denk ik dat ik met mast het zelfde bereik)

En ben nog steeds strikt ja.. kost me ook eigenlijk totaal geen moeite atm :)

Shape kan prima zijn hoor op die manier. Cruise nu al een week of 13 of 14 en ben ziek geweest en sukkel met een blessure dus ik ben krap aan beachproof maar dat ligt niet an de spullen.

Je bent dus in feite natural want met testz hgh en slin gebruik je alleen maar lichaamseigen stoffen.

Wat is het meeste test dat je ooit hebt gedaan eigenlijk?

Jij snapt 'm ;P Eh ik heb eens een blast van 4 weken op echt dikke doseringen gedaan, was een probeersel. 3 gram ofzo voor een week dacht ik. Ging wel heel hard toen. In een normale blast nooit hoger gegaan dan 1000 mg als ik me niet vergis.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb heel veel mensen zien beweren dat ze op 1000mg primo zeer goeie gains maken zonder enige bijwerkingen. Voor veel mensen is dat gewoon geld waard.

Dat je met 400mg tren soortgelijke of betere gains maakt geloof ik direct, maar de bijwerkingen (vooral libido sides) zijn voor veel mensen onacceptabel en zijn daardoor bereid om wat meer te betalen. Ik begin zo langzamerhand zelf ook de waarde daarvan in te zien.

Dit dus !!

Terug
Naar boven