XXL Nutrition

Primo voor vrouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
..

Laatst bewerkt:
......

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Doe ff normaal.

TS, ik zou voor anavar gaan

...

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
:roflol: veel typos hier

Help!

Hallo allemaal,

Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.

Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?

Hoop dat er iemand is die me kan helpen ..

Groetjes

Hallo allemaal,

Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.

Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?

Groetjes

Het zal minder snel groeien , en ook wel minderen.
Maar wat je ontwikkelt hebt blijft natuurlijk.

Hallo allemaal,

Groetjes

Kijk eens naar lengte en gewicht. Dit kan nooit kloppen. Hij lijkt erop dat iemand een nepprofiel heeft aangemaakt.

Het Anabole Dilemma: Meer is vooral gevaarlijker
http://www.ergogenics.org/eerst.html

Hier vergelijkt men de anabole/androgene waarde aan de hand van impact kringspier/prostaat. Bij ratten dus, zoals al deze onderzoeken zijn gebeurd.

Testosteron heeft meeste impact op de prostaat in het lijstje, dus zou het androgeenste zijn. Waarom? Omdat er nog eens een omzetting naar het oh zo sterke DHT is. Het gaat dus niet alleen om de activiteit op de androgeenreceptor, maar de processen die in gang gezet worden en de omzettingen.

Zoals je ziet staat primo 2 plaatsen achter test en deca 6 plaatsen. Bij deca heeft dit te maken dat het zelf oestrogeen is en omzet naar oestrogeen, wat de androgene werking verminderd. Maar ook dat het niet naar DHT omzet, maar een minder actieve vorm.

Nu komt het, deca heeft het meeste impact op de kringspier en is dus het anaboolste. Dit is niet alleen door de activiteit op de androgeenreceptor, maar ook op de oestrogeenreceptor. Oestrogeen versterkt ook het anabole door invloed op verschillende receptoren en zijn eigen receptor. Dus anabool en androgeen gaan niet hand in hand.

Primobolan staat op een 5de sterke positie, met test een plaats daar achter.

Voor vrouwen? Zeker deca als je ziet naar deze uitslagen. Voor mannen? Moeilijker. Deca willen we niet vanwege teveel oestrogeen. Primobolan zou je dan zeggen ipv testosteron. Alleen hebben wij ook oestrogeen nodig en primo zal dit verminderen dosisafhankelijk. Combineren dus voor ons.

Maar goed, onderzoek op ratten en dan gekeken naar groei prostaat en kringspier alleen. Wat zijn we ermee? Misschien is er een betere meethmethode. Wordt vervolgd.

Denk dat ik er een eigen topic over ga maken vooraleer ik het hier volzet.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 20:08 ----------

Oke cool, zijn er nog meer oude topics waarop je wilt reageren?

Damn, niet gezien lol. Vond het al raar dat ik deze niet was tegengekomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven