Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.
Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?
Hoop dat er iemand is die me kan helpen ..
Groetjes
Hallo allemaal,
Misschien een rare vraag die ik nu ga stellen. Heb ongeveer 4/5 weken testosteron gespoten.. ik dacht dat het een lichte kuur was.. misschien is dat ook zo alleen heb er niet veel verstand van.
Ik merk dat ik wat gespierder wordt ( iets waar je het tenslotee voor doet) maar nu zag ik dat ik op mijn bovenlip zwarte haren kreeg ( iets dat voorheen blond was) en ook wat zwarte haren op mijn kin.. Ga onmiddelijk hiermee stoppen ... wordt dit dan minder of is deze haargroei blijvend?
Hoop dat er iemand is die me kan helpen ..
Groetjes
Kijk eens naar lengte en gewicht. Dit kan nooit kloppen. Hij lijkt erop dat iemand een nepprofiel heeft aangemaakt.
Oke cool, zijn er nog meer oude topics waarop je wilt reageren?