Fitness Seller

Primobolan Acetate Injectables ervaringen?

Weet je zeker dat het alleen tot 150mg/ml? Mijn source verkoopt ook 200mg/ml en mijn source heeft een hele goede reputatie.
Enige manier om dit te weten is een labtest.

Als jij altijd 100mg/ml hebt gehad, waar eigenlijk maar 50mg/ml in zat.... en je hebt daarna ineens 200mg/ml gekocht waar eigenlijk 100mg/ml inzit... dan lijkt het natuurlijk een heel stuk beter. Het resultaat is dat jij gelooft dat er 200mg/ml in zit.

Enige manier om dit te weten is een labtest.

Als jij altijd 100mg/ml hebt gehad, waar eigenlijk maar 50mg/ml in zat.... en je hebt daarna ineens 200mg/ml gekocht waar eigenlijk 100mg/ml inzit... dan lijkt het natuurlijk een heel stuk beter. Het resultaat is dat jij gelooft dat er 200mg/ml in zit.

Op anaboliclab kan je verschillende labtests terugvinden, maar de vraag is natuurlijk in hoe ver die tests betrouwbaar zijn.

Neemt niet weg dat ik zelf een merk gebruik die op anaboliclab heel goed scoort, en het verschil met andere merken die ik gebruikte (waaronder diverse NL-merken) is echt wel te voelen :)

Op anaboliclab kan je verschillende labtests terugvinden, maar de vraag is natuurlijk in hoe ver die tests betrouwbaar zijn.

Neemt niet weg dat ik zelf een merk gebruik die op anaboliclab heel goed scoort, en het verschil met andere merken die ik gebruikte (waaronder diverse NL-merken) is echt wel te voelen :)

Ben er wel voor 99,9% dat het klopt hoor. Zijn onafhankelijke testen.

Het verschil is heel duidelijk te merken inderdaad. Ben daar erg tevreden over.

Om het te testen is mij veel te duur.

Je kan het proberen invriezen en kijken hoeveel werkende stof erin zit als het christaliseert

Best wel een idee. Heb zelf geen primo. Mijn trainingsmaatje heeft het.

Je kan het daarna gewoon weer 'ontdooien' en gebruiken toch?
Yup, kou verlaagd de oplosbaarheid waardoor er kristallen vormen. Door het te verhitten neemt de oplosbaarheid weer toe en zal het oplossen. Nadeel is wel dat het alleen aantoont dat er iets in zit, en niet wat of hoeveel. Dus best een onbetrouwbare methode.

• Like
Waarderingen: vntl

En dan is het nog maar de vraag welke batch er getest is.

Weet je zeker dat het alleen tot 150mg/ml? Mijn source verkoopt ook 200mg/ml en mijn source heeft een hele goede reputatie.

Er zou (zelf nog niet gezien) een bevestigde lab test zijn van een 200mg/ml. Ik zelf met de best wil nooit boven 180 geraakt, dus denk ook niet dat ik het zou willen inspuiten als het echt is, en als je het toch doet, mss even au bain marie zetten en zeer goed na masseren.

Yup, kou verlaagd de oplosbaarheid waardoor er kristallen vormen. Door het te verhitten neemt de oplosbaarheid weer toe en zal het oplossen. Nadeel is wel dat het alleen aantoont dat er iets in zit, en niet wat of hoeveel. Dus best een onbetrouwbare methode.

Ghehe meen je dit nou, lach de ballen uit mijn broek

Technisch gezien heb je die ook niet, helpt als je weet dat de source wat te vertrouwen is, want zeker wat Nederlands UG's betreft zou het niet de eerste zijn die legit start en dan verwaterd.

Off topic: Leuk om te zien dat je weer actief bent op het aas forum!

Er zou (zelf nog niet gezien) een bevestigde lab test zijn van een 200mg/ml. Ik zelf met de best wil nooit boven 180 geraakt, dus denk ook niet dat ik het zou willen inspuiten als het echt is, en als je het toch doet, mss even au bain marie zetten en zeer goed na masseren.

Welcome back!
Tevens een antwoord waar ik net naar opzoek was maar nog niet om had gevraagd!
Dus Primo 200mg/ml van een betrouwbare source maar zonder labtest is toch niet helemaal te vertrouwen? Balen want het zijn zoveel ml's.
De Test 500mg/ml en Bolds 500mg/ml zijn wel eens getest en zijn correct. De kans met deze knallers op PIP is veel groter neem ik aan?
Als ik zo een 500mg/ml mixed met 2 ml primo van 100mg/ml en au bain marie zet komt dat toch wel goed?

Het is niet voor mezelf, het is voor een trainingsmaatje. Zal het doorgeven. Ik zelf vind het persoonlijk wel mooi dat primo op 200 mg/ml gedoseerd is. Je hebt al een hoge dosering nodig en anders moet je behoorlijk wat milliliters wegspuiten.

Technisch gezien heb je die ook niet, helpt als je weet dat de source wat te vertrouwen is, want zeker wat Nederlands UG's betreft zou het niet de eerste zijn die legit start en dan verwaterd.

Nee, dat is zeker waar. Bestel zelf ook altijd bij buitenlandse UG's.

Hebben we het hier nog over ace of over enanthaat?

Terug
Naar boven