XXL Nutrition

Primobolan Acetate Injectables ervaringen?

Het is niet voor mezelf, het is voor een trainingsmaatje. Zal het doorgeven. Ik zelf vind het persoonlijk wel mooi dat primo op 200 mg/ml gedoseerd is. Je hebt al een hoge dosering nodig en anders moet je behoorlijk wat milliliters wegspuiten.
Ik denk dat je van ug labs voor 99 % zeker kunt zijn dat er hetzelfde inzit per merk of er nu 100mg 150mg 250 of 400mg opstaat per ml ^^

Site is al eerder genoemt op anabolic lab staat wel een op 202mg getest
[Link niet meer beschikbaar]

Bold heb ik ook wel op 500mg/ml gehad en blends van 3 stoffen 600mg/ml totaal.
Allemaal zo goed als of helemaal pijnloos.
Hier in nl zie en hoor je er weinig over?
Vooral als je wat hogere dosissen neemt, scheelt je mooi wat ml prikken.

Die olie waar die grote hoeveelheden in opgelost worden is in Nederland niet toegestaan.
Ik zou daarom wat meer ml zetten.

Het gebruik van nieuwe solvents is het mogelijk hoge te doseren ,de wat mindere ug labs gaan er niet aan omdat het een redelijk trikie proces is en ze gaan daarom voor safe.

Methenolone enanthate 200 mg / ml 30% BB, 2% BA, de resterende ethyloleaat .BB 30%, 2% BA, 10% guajacol en de rest met olie naar keuze ...
Sommige verbindingen zijn uiterst moeilijk is gestabiliseerd bij een redelijke concentratie met alleen ethyloleaat en / of guajacol dit stabiliseren is mogelijk en pijnloos.

Technisch gezien heb je die ook niet, helpt als je weet dat de source wat te vertrouwen is, want zeker wat Nederlands UG's betreft zou het niet de eerste zijn die legit start en dan verwaterd.

Is ook afhankelijk of de chinees wel zuiver poeder aanleverd.. weet niet of ug labs de poeders laten testen.. maar hoeft niet per definitie het lab te zijn wat kan verwateren ;-)

Welcome back!
Tevens een antwoord waar ik net naar opzoek was maar nog niet om had gevraagd!
Dus Primo 200mg/ml van een betrouwbare source maar zonder labtest is toch niet helemaal te vertrouwen? Balen want het zijn zoveel ml's.
De Test 500mg/ml en Bolds 500mg/ml zijn wel eens getest en zijn correct. De kans met deze knallers op PIP is veel groter neem ik aan?
Als ik zo een 500mg/ml mixed met 2 ml primo van 100mg/ml en au bain marie zet komt dat toch wel goed?[/QUOT

Zit zelf op het moment aan de testmix 500mg/ml.
Dit houd in 200mg test enan 200mg cyp 100mg test decanoate.
Als ik dit alleen zet heb ik een pip van 3 dagen, als ik hem stack met 2 andere normaal gedoseerde compounds voel ik (bijna) niks.

Heb op het moment supertest 500mg/ml
200Mg enan 200mg cyp 100mg decanoate.
Als ik dit alleen zet doet ie flink au.
Als hem stack met 2/3 ml "normaal gedoseerde
Welcome back!
Tevens een antwoord waar ik net naar opzoek was maar nog niet om had gevraagd!
Dus Primo 200mg/ml van een betrouwbare source maar zonder labtest is toch niet helemaal te vertrouwen? Balen want het zijn zoveel ml's.
De Test 500mg/ml en Bolds 500mg/ml zijn wel eens getest en zijn correct. De kans met deze knallers op PIP is veel groter neem ik aan?
Als ik zo een 500mg/ml mixed met 2 ml primo van 100mg/ml en au bain marie zet komt dat toch wel goed?

Terug
Naar boven