AndroidHealthClinic

principe frontloaden

Seppe

Cool Novice
Waardering
0
Wat is nu net frontloaden?
Is het een AS met lange ester in hoge dosering de eerste week of eerste twee weken inspuiten zodat deze sneller werkt (of dat er sneller resultaat van is? Voor zover zit ik juist niet?

Hoe gaat dit nu in zijn werk? Een trage ester (lang, meerdere bindingen) gaat sneller werken omdat je hem in grote hoeveelheden inspuit? Hoe komt dit en hoe reageert het lichaam hierop?
Is het dus niet gevaarlijk om te frontloaden?

Heb het dus niet over een kickstart met een oral of een korte (snelle) ester...

Alvast bedankt...

• Topic Starter Topic Starter
Dus je lichaam kan de ester sneller afbreken omdat her er meer zijn? Lijkt niet logisch wel?

Dus de halfwaardetijd verminderd naarmate de hoeveelheid groter word?

Zonder frontload krijg je met trage esters in bijvoorbeeld week 5 toch een groter hoeveelheid esters in het lichaam, gaat het dan ook sneller?

Dus als je je laatste week injecteert dan blijven de esters niet zolang meer in het bloed dan de normale halfwaardetijd vermits de concentratie esters groter is dan normaal?

En als je ze stackt met korte esters, heeft dit dan hetzelfde effect? Nee, toch?

Is het dan wel veilig? Vermits het lichaam deze esters sneller gaat afbreken dan normaal? Is het geen veiligheidsreactie?

Miljaar... Zit weer aan iets stom te denken en word er echt zot van... :headbang:

@DBC01: Dat door grotere hoeveelheden in het begin (frontloaden) het lichaam sneller reageert blijkt uit praktijk (heb het zelf nog niet geprobeerd)... Maar had hier graag een uitleg over gehad...

En met opzoeken kom ik ni verder, vindt wel voorbeelden maar geen uitleg...

door een grotere hoeveelheid in het begin te injecteren probeer krijg je eerder stabiele bloedwaarden, de meeste spiergroei begint wanneer de bloedwaarden stabiel zijn. of je nou kort of langwerkende esters injecteert, ze werken altijd direct. het is niet zo dat als met een tijdbom dat er een timer opzit die na 3 weken afgaat en ineens gaat het werken.

Ok bedankt...

Ik dacht dat de testosteron gebonden was aan een ester en dat de testosteron pas 'zijn werk kon doen' of 'zich kon binden' als de ester verwijderd was... Daarom dacht ik dat lange en moeilijk afbreekbare esters dus pas werkten na langere tijd...

Als je de frontload met bijvoorbeeld test enanth dan werkt deze na ongeveer 2 (à3) weken in plaats van 4 of vijf... Zou je dan om stabiele bloedwaarde te bekomen met test enanthate geen 3weken moeten frontloaden?

je kan het een beetje zien als een emmer met gaten, bij een beetje water stroomt er een beetje uit en een groot deel blijft nog lang in de emmer, hoe meer water erin komt hoe meer water eruit stroomt door de gaatjes terwijl er ook veel water in de emmer nog zit. daar kan je het ester / frontloaden een beetje mee vergelijken simpel gezegd.

Seppe zei:
Ok bedankt...

Ik dacht dat de testosteron gebonden was aan een ester en dat de testosteron pas 'zijn werk kon doen' of 'zich kon binden' als de ester verwijderd was... Daarom dacht ik dat lange en moeilijk afbreekbare esters dus pas werkten na langere tijd...

Als je de frontload met bijvoorbeeld test enanth dan werkt deze na ongeveer 2 (à3) weken in plaats van 4 of vijf... Zou je dan om stabiele bloedwaarde te bekomen met test enanthate geen 3weken moeten frontloaden?

ze werken wel direct, alleen de grootste afgifte is meen ik pas na langere tijd, heb er ergens nog een grafiek van, ik kan alleen geen attach. posten, mocht ik hem vinden dan vraag ik wel of dbc hem wil posten.

Bedankt...

Ga deze winter nog eens kuren...
En deze keer eens fatsoenlijk... Ga ook frontloaden maar wou er eerst meer van weten...

Ik las op anabolicreview dat bv test enanth na ongeveer 4 - 6 dgn wel begint te werken.Ik weet niet in hoeverre dit waar is, in dat geval zou frontloaden mss niet eens nodig zijn.

Bron: http://www.steroid.com/84.php

Those who cannot wait until the depot steroids become effective inject 250 mg of Testosterone Enanthate and 50 mg of Testosterone propionate at the beginning of the treatment. After two days, when the effect of the propionates decreases, another 50 mg ampule is injected. Two days after that, the elevated testosterone level caused by the propionate begins to decrease. By that time, the effect of the enanthates in the body would be present; no further propionate injections would be necessary. Thus the athlete rapidly reaches and maintains a high testosterone level for a long time due to the depot testo.

ik ben zelf geen voorstander van het frontloaden. Heb er zelf nooit meer baat bij gehad dan wanneer het zonder frontload gedaan wordt. Verder maken de mensen die ik ken verder ook geen gebruik van een frontload. Maar ja de een is weer van mening dat het wel werkt dus probeer het desnoods een keer met en een keer zonder.

Leviathan zei:
Ik las op anabolicreview dat bv test enanth na ongeveer 4 - 6 dgn wel begint te werken.Ik weet niet in hoeverre dit waar is, in dat geval zou frontloaden mss niet eens nodig zijn.

Bron: http://www.steroid.com/84.php

Those who cannot wait until the depot steroids become effective inject 250 mg of Testosterone Enanthate and 50 mg of Testosterone propionate at the beginning of the treatment. After two days, when the effect of the propionates decreases, another 50 mg ampule is injected. Two days after that, the elevated testosterone level caused by the propionate begins to decrease. By that time, the effect of the enanthates in the body would be present; no further propionate injections would be necessary. Thus the athlete rapidly reaches and maintains a high testosterone level for a long time due to the depot testo.

maar pas wanneer je bloedwaarden stabiel zijn ga je echt de groei merken, en dat proces wil je versnellen dmv. frontloaden.

Kan je dit proces dan ook niet versnellen door middel van een kickstart met bijvoorbeeld test prop.?
Zie artikel Levi, een paar reply's terug...

Seppe zei:
Kan je dit proces dan ook niet versnellen door middel van een kickstart met bijvoorbeeld test prop.?
Zie artikel Levi, een paar reply's terug...

Jazeker wel...kunt ook beginnen met paar wkn dbol.

Zijn de bijwerkingen niet erger als je frontload doet?
Omdat je twee keer zoveel gebruikt?
Bij je eerste kuur is het dan aan of af te raden?

Terug
Naar boven