Fitness Seller

Prison Break weer begonnen!!

afl 11 Quiet Riot bedoel je?

Heb nederlandse subs en prison break is binnen, over uurtje ga ik kijken kan niet wachten :D

Kan iemand season 1 t/m 3 uploaden? Liefst met nederlandse ondertiteling, maar geen must.
Of een link die een beetje snel gaat mag natuurlijk ook.
Heb al diverse torrents geprobeert maar gaat echt veel te langzaam.

no spoilers hier, heb 12 nog nie gezien :):)

Weet niet of dit al geweten is, maar Prison Break is ten einde. Er werden 2 afleveringen gebreid aan de laatste 4de reeks, en die worden hier in België rond 4 januari uitgezonden en dan zit het erop.

Dit vanmorgen in de krant gelezen dacht ik.

Weet niet of dit al geweten is, maar Prison Break is ten einde. Er werden 2 afleveringen gebreid aan de laatste 4de reeks, en die worden hier in België rond 4 januari uitgezonden en dan zit het erop.

Heb je daarvan een stukje oid, heb op meerdere websites gehoord dat er zowiezo 22 afleveringen komen.

Bedankt, maar had die al gezien.
Nadeel is dat je telkens moet wachten met downloaden.

En dat je ze per aflevering moet downloaden.
Of kan dit ook per seizoen?

Karma komt sowiezo!:thumb:

tegen dat je een afleveringe gezien hebt is de volgende toch gedownload

oplossing is een megaupload account kopen, is zen geld beter waard dan die rapidshare
anders moet je het met torrents doen

dat zijn alleen maar vermoedens, maar hoop toch dat er nog een seizoen achter komt, zou wel jammers zijn moest het na dit seizoen stoppen

ondertitels zijn er trws...

Ondertitels waren er al sinds 2 uur smiddags.

ik zat weer op het puntje van me stoel met een big smile te kijken naar afl 12, hoe micheal de general even uitlachde, hoe Theodore en gretchen het weer laten mislukken, en kon wel janken toen ze micheal verraade. Het wordt nu wel allemaal steeds te langdradig en te uitgemolken na dit seizoen komt hopelijk een einde anders ben ik zwaar teleurgesteld in prison break

super leuke en spannende aflevering van prison break. afl. 12. maar wat een dom einde weer zeg. ongelooflijk. wtf man. het wordt mij echt iets te onrealistisch. Zeer jammer, want ik was net zo blij met deze aflevering. wsa super spannend.

super leuke en spannende aflevering van prison break. afl. 12. maar wat een dom einde weer zeg. ongelooflijk. wtf man. het wordt mij echt iets te onrealistisch. Zeer jammer, want ik was net zo blij met deze aflevering. wsa super spannend.
prison break kreeg veel te veel kritiek dat het te voorspellend was, willen ze wss goedmaken door een paar onverwachte wendingen toe te voegen maar overdrijven doen ze ook wel een beetje

ze hadden het beter laten eindigen met da wijf da samenwerkt me don, die don ineens vermoord en dan met scylla weg is ofzo, veel geloofwaardiger

http://www.cucirca.com/

alleen die site waar je alle afleveringen van verschillende series kan bekijken, maar is wel in zo'n youtubekadertje dus de kwaliteit is niet alles

echt zo'n download links met ondertiteling niet

http://www.cucirca.com/

alleen die site waar je alle afleveringen van verschillende series kan bekijken, maar is wel in zo'n youtubekadertje dus de kwaliteit is niet alles

echt zo'n download links met ondertiteling niet

Ah balen, want dat was echt nice. Heb vorige week de eerste elf afleveringen gezien van seizoen 4 en dat was wel handig met zo'n DL-link + Subs.

prison break kreeg veel te veel kritiek dat het te voorspellend was, willen ze wss goedmaken door een paar onverwachte wendingen toe te voegen maar overdrijven doen ze ook wel een beetje

ze hadden het beter laten eindigen met da wijf da samenwerkt me don, die don ineens vermoord en dan met scylla weg is ofzo, veel geloofwaardiger

Idd; vanaf season 2 werd het eigenlijk steeds slechter met als diepte punt de laatste 3 afleveringen van season 3. Season 4 vind ik al weer een heel stuk beter, hoewel nog steeds veel dingen voorspelbaar zijn.
En zoals jij zegt: laatste aflevering (12) was super! alleen het einde is weer is verdoet:(

Maar we zien wel veder...

Terug
Naar boven