AndroidHealthClinic

Prison Break weer begonnen!!

trouwens:

Komende week gaat de uitzending (S04E08 - The Prince) in Amerika niet door i.v.m. opening basketbal seizoen. aldus de aflevering van afgelopen maandag. Morgen weer gewoon een nieuwe aflevering denk ik.

Ik heb de laatste dagen seizoenen 2 en 3 bekeken en al 4 afleveringen ofzo van seizoen 4. Maar mij blijft het wel boeien. :P

Bewust een paar dagen voor uitgetrokken. Dus nu ben ik volledig mee en is er tijd voor andere dingen. Is buiten The Simpsons ook het enige wat ik volg van series, dus valt wel mee qua TV kijken voor de rest. :)

Bewust een paar dagen voor uitgetrokken. Dus nu ben ik volledig mee en is er tijd voor andere dingen. Is buiten The Simpsons ook het enige wat ik volg van series, dus valt wel mee qua TV kijken voor de rest. :)

ik heb het zelf in 2 weken ofzo gekeken beide seizoenen en dat vond ik vrij snel vandaar:P

de laatste aflevering zat wel goed ineen, onverwachte wendingen enzo

Iemand afl 11 gezien, en wat verwacht men voor afl 12 ?

mijn verwachtingen zijn, dat ze toch weer moeten rennen voor de politie. En dat dit het laatse seizoen zal zijn

Titel van afl 22. is over and out

ik hoop toch dat niet dat dit het laatste seizoen is

ik hoop toch dat niet dat dit het laatste seizoen is

ben je helemaal gek??:P

Heel die serie is zoiezo verkracht na seizoen 1. En seizoen 4 bevalt me ook helemaal niet meer omdat het erg dom aan het worden is. Het is alsof ze alles kunnen enzo. Veel te ongeloofwaardig.

Ik hoop dat ze seizoen 4 zelfs bij 14 afl. ofzo houden, wat niet het geval zal zijn natuurlijk. Ik moet zeggen ik kijk het alleen omdat ik al 3 seizoenen gezien heb en die laatste paar afleveringen er nog wel bij kunnen, anders vind ik het wel tijdverspilling (op seizoen 1 na, want die was SUPER)

het enige wat ik je kan zeggen
STOPPEN met kijken

ik vind alle seizoenen nog altijd schitterend, van mij mogen ze er nog wel 2 bij maken, seizoen 3 was minder ja maar alleen omdat het veel te kort was

ja joh, nog 12 afleveringen ofzo kunnen er nog wel bij:P

Heb er al meer dan 50 gezien volgens mij en wil stiekem wel weten hoe het eindigt natuurlijk. Hoop iig geen voorspelbaar eind.

Als je niet nadenkt en kijkt zit je op het puntje van je stoel

oke het is uitgemolken, het duurt te lang en 4 seizoen om alleen uit te breken is wat teveel van het goede maar blijf het een goede serie vinden

ja joh, nog 12 afleveringen ofzo kunnen er nog wel bij:P

Heb er al meer dan 50 gezien volgens mij en wil stiekem wel weten hoe het eindigt natuurlijk. Hoop iig geen voorspelbaar eind.

Mwah niet echt, volgende week komt de aller laatste aflevering als ik het goed heb.

Terug
Naar boven