- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de laatste dagen seizoenen 2 en 3 bekeken en al 4 afleveringen ofzo van seizoen 4. Maar mij blijft het wel boeien.![]()

Bewust een paar dagen voor uitgetrokken. Dus nu ben ik volledig mee en is er tijd voor andere dingen. Is buiten The Simpsons ook het enige wat ik volg van series, dus valt wel mee qua TV kijken voor de rest.

Bewust een paar dagen voor uitgetrokken. Dus nu ben ik volledig mee en is er tijd voor andere dingen. Is buiten The Simpsons ook het enige wat ik volg van series, dus valt wel mee qua TV kijken voor de rest.![]()

ik heb het zelf in 2 weken ofzo gekeken beide seizoenen en dat vond ik vrij snel vandaar![]()
dan moet je 3 seizoenen van lost eens bekijken op 2 weken...
dat is pas heavy sh*t
ik hoop toch dat niet dat dit het laatste seizoen is

ja joh, nog 12 afleveringen ofzo kunnen er nog wel bij
Heb er al meer dan 50 gezien volgens mij en wil stiekem wel weten hoe het eindigt natuurlijk. Hoop iig geen voorspelbaar eind.
Mwah niet echt, volgende week komt de aller laatste aflevering als ik het goed heb.
Fout zowiezo 22 afleveringen van seizoen vier aanstaande week komt afl 12
71. Season 4, Ep 14: Just Business
Gretchen and Self wind up with Scylla (and a buyer). Michael, whose condition is deteriorating, winds up in the hands of The Company--who promise Lincoln that they can save Michael's life in exchange for a favor