Fitness Seller

Prive met EricR

Ik vind Ray lief

Eric, volg je vechtsport zoals bijvoorbeeld de vroegere K1 en zo ja, wie vind je daarbij een voorbeeld voor de sport en wie niet?

• Topic Starter Topic Starter
Vind je dat bij het afrijden met een automobiel, het 'rijden door' en 'bestellen in' de 'rij door' van een KFC, MACDONALDS een verplicht onderdeel moet zijn ?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom staat er achterop mijn Preworkout dat ik moet roeren, en niet mag schudden?

OP is a phaggot

Eric, je hebt de vraag van OT92 van een paar pagina's terug nog steeds niet beantwoordt. Terwijl je voor de rest wel tijd maakt.
Je hebt een heel selectieve manier van besluitvorming.

xx,
Gladde mocro boy

Is je Braziliaanse vrouw een Mulat, Mesties, Indiaan of een witte Braziliaan?

Eric, je hebt de vraag van OT92 van een paar pagina's terug nog steeds niet beantwoordt. Terwijl je voor de rest wel tijd maakt.

xx,
Gladde mocro boy
Ja maar hij heeft ook nog een leven naast deze thread, wat denk jij nou.

Wat vaag, ik heb gisteren toch echt naar dit topic gezocht.
zonder geluk...:o

maar goed, de vraag is al beantwoord..
niet naar tevredenheid, maar dat kan ook niet IRL......:p

xx,
Gladde mocro boy

Klopt

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Vind je dat bij het afrijden met een automobiel, het 'rijden door' en 'bestellen in' de 'rij door' van een KFC, MACDONALDS een verplicht onderdeel moet zijn ?

Nee, alleen als je echt door die 'restaurants' mag scheuren

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Is je Braziliaanse vrouw een Mulat, Mesties, Indiaan of een witte Braziliaan?

Mixed grill

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Waarom staat er achterop mijn Preworkout dat ik moet roeren, en niet mag schudden?

Martinismaak? Alleen James Bond mag schudden dan

Hoi Eric ontvang je ook thuis?

Hoe is het met de rijlessen?

Ben wat jaren niet meer online geweest, erg druk bezig met studie en een nieuwe stap in mijn carrière. Nu zeker niet in een rustiger vaarwater, mijn focus ligt vooral op studie. Wil vanaf dit jaar wel weer het trainen gaan oppakken. Heb ik laatste 2 jaar wat versloft door tijdsgebrek.

Kom dus zeker weer af en toe buurten. Mijn nieuwe werkgever heeft een gym in house, dat maakt beginnen met trainen ook weer wat makkelijker.

Hoe is het met de kleine?

Welkom terug!

E7wcB.gif

Terug
Naar boven