XXL Nutrition

Prive met EricR

Kom je van 't veen of t zand, Eric?

Eric. train je nog wel. of doe je meer wielrennen? :o

Hoe was je diensttijd, Eric?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe was je diensttijd, Eric?

2 1/2 week blowen en zuipen om daarna afgekeurd te worden. :D

Maar heb me wel vermaakt. Kamer vol idioten uit o.a Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Na een week mijn voedselcoupons verkocht voor een mooie bonk hasj wat mijn laatste week nog wel dragelijk maakte.

2 1/2 week blowen en zuipen om daarna afgekeurd te worden. :D

Maar heb me wel vermaakt. Kamer vol idioten uit o.a Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Na een week mijn voedselcoupons verkocht voor een mooie bonk hasj wat mijn laatste week nog wel dragelijk maakte.

Toentertijd was er ook geen kans op een uitzending. Golfoorlog was wat later. Of had je toen nog dat gedoe in Libanon?

Is forum moderator zijn echt je baan of gewoon hobby ?

Zijn echte baan, Angelus zei ooit dat hij een beneden modaal inkomen heeft. (en dat EricR kaal is)

Hey eric, hoe gaat het?

Zijn echte baan, Angelus zei ooit dat hij een beneden modaal inkomen heeft. (en dat EricR kaal is)

Ja maar Angelus zegt ook dat hij vroeger 'net als wij op kracht getraind heeft' en dat zijn dieet toen perfect was en daar geloof ik ook niks van. :(

Beneden modaal :roflol: Dat is toch wel zo'n 20 jaar terug dan.

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Ik denk je echte baan, want je was toch moderator van meerdere forums ?

Was maar dat was voordat ik hier mod werd. Wat betreft trollen en leipo's zijn BB-ers dan toch maar tam in vergelijking met traders op een beleggingsforum.

Ja dat komt door jullie partypooper mods die mij al 3x een kaart gegeven hebben voor dingen die gewoon harstikke grappig waren ! :mad:

Nee grapje ik hou wel van jullie hoor

Volgens mij heeft eric me op negeer staan:(

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven