MuscleMeat

Probleem met programma's openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feyoso

Ripped Bodybuilder
Waardering
305
Lengte
1m70
Massa
84kg
Ik heb vrijdag een virus binnengekregen.
Ik ben het topic van hoe houdt je uw pc schoon gaan lezen en heb combofix gebruikt.. Sinds ik het heb gebruikt is het virus weg maar als ik een programma op mijn pc wil openen komt er "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van Configuratiescherm."
Ik kan juist nog op internet graken als ik right click doe op het icoon en ga nu surfen.. Als ik dubbelklik werkt geen enkel programma.. Weet je een oplossing ?
Ik heb al geprobeerd om via Program files het programma te openen maar lukt niet.. Ik heb al geprobeerd om bv Avastsetup te downloaden en dan te openen maar telkens komt die tekst er terug op!

Bedankt

Heb je dit bij alle programma's of alleen IE?

• Topic Starter Topic Starter
Alle programmas..
Systemherstel werkt ook niet..

Als ik right click doe op elk programma en doe uitvoeren als dan kan ik het openen..
Ik heb dus nu Avast laten draaien om misschien de fout te fixen..
Als er iemand weet wat ik kan doen , laat iets na..
Zodra het gefixed zou zijn laat ik het weten .

Overigens wat kan helpen is de programma's opnieuw installeren. Geen snelle fix wellicht, maar tot je de oorzaak hebt misschien iets dat kan werken. De oude snelkoppelingen dan wel verwijderen.

Klinkt als een verkeerde setting in je register

heb je xp?
zo ja: sla [Link niet meer beschikbaar] bestandje op t bureaublad en voer m uit en start pc opnieuw op... staat op meerdere forums dat t goed werkt :)

Fixed!
Topic kan gesloten worden!
Bedankt Stam ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven