MuscleMeat

Problemen met Kcal en gewicht.

chaise

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Ben nu sinds 2 weken met een nieuw schema ICF 5x5 en ben al een stuk sterker geworden maar toen ik mijn arme/benen ging meten waren ze kleiner geworden dan de vorige keer (3 weken geleden). nu is het probleem dus dat ik wel gewicht ben aangekomen maar dat eigenlijk alles gekrompen is (buik dus ook minder dik, benen, arme enz) alleen mijn schouders zijn groter. wat dit nog moeilijker maakt is dat ik ook aan creatine begonnen ben 2 weken geleden dus weet ik niet of het meeste extra gewicht daar van komt en wil ik ook weten waar het heen gegaan is :D.

Vraag is dus eigenlijk wat moet ik doen gewoon meer eten omdat ik nu 3 uur per week meer train en meer weeg of het nog gewoon aanzien voor een paar weken?

Dat je omvang op bepaalde plaatsen kleiner wordt, kan ik dit geval betekenen dat je juist vet aan het verliezen bent (of vocht). Zolang je gains maakt met trainen, dan zal het wel goed zijn. :)

Als je wilt bulken, is echt vet verlies natuurlijk een teken dat je te weinig eet.
Wil je vet verliezen en spiermassa aankomen, dan ben je redelijk goed bezig, je verliest vet terwijl je in massa aankomt (dit kan omdat je een beginner bent).
Als je doel echt flink groter worden is, zou ik ietsjes meer eten.

''3 uur per week meer trainen'' zegt niet echt iets..het gaat erom wat je in die 3 uur per week extra doet.
Als je meer traint, gaat je onderhoud ook wel iets omhoog.

Dus conclusie, ben je blij met dit resultaat en win je veel kracht op de oefeningen en kom je aan in spiermassa; ga zo door. Ben je niet blij met dit resultaar en wil je meer massa en maakt het je niet uit of je vet verliest of niet; meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
Top bedankt voor de hulp! ga het nog ff aankijken hoe het gaat en ga dan kijken of ik meer moet eten

Terug
Naar boven