Fitness Seller

Problemen met progressie borst

Dremske

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik heb problemen met progressie voor mijn borst
voor de rest ben ik redelijk tevreden over mijn spiergroei
wel groeit mijn rug veel sneller dan de rest van mijn lichaam
nou heb ik ooit ergens gelezen dat je bankdrukken ook vanuit je rug kan doen,
mischien dat ik had dan altijd verkeerd doe en dat het daardoor komt,
wat is de beste manier zodat je bij het bankdrukke echt goed op je borstfocust
je benen op het bankje ofzo ?
zou iemand mij hier mee informatie over kunne geven , alvast bedankt

Hoe lang train je al eigenlijk?

De gewenste vorm van je borst kan soms lang op zich laten wachten..
Belangrijk is om ze gevarieerd te trainen.

armen zoveel mogelijk elbows out..maar denk dat de vraag van Loo meer dan terrecht is..

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe toch al ruim 2/2,5 jaar aan fitness
waarvan het laatste jaar toch echt serieus
4/5 x per week goede voeding enzo
alleen het is gewoon dat ik nooit echt het gevoel heb dat ik mijn borst goed train ook al doe ik ruim5/6 oefeningen
het is bij mij eigenlijk vrijwel nooit dat ik de volgende dag en na het traine echt vermoeidheid bij mijn borst voel en dat is bij andere spiergroepen wel
en die groeien ook redelijk
alleen mijn borst vind ik gewoon ondermaats groeien
daarom tips hebben of iemand kon uitleggen hoe je het best kon bankdrukken , en dumbbells press etc voor je borst
(btw) bij flyes voel ik mijn borst altijd nog wel redelijk alleen met alle press oefeningen eik zo goed
en laats zee iemand op de sportsgool dat ik moest proberen bij het bankdrukken etc mijn benen op het bankje te houden dat dat al een heel verschil zou kunne maken

negatief trainen al geprobeerd?