Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar dat is dus niet 100% zeker, het lijkt me iig prettiger voor de slachtoffers/ouders als ze echt zeker weten dat ie nooit meer vrijkomt of de doodstraf krijgt.
Maar dat is dus niet 100% zeker, het lijkt me iig prettiger voor de slachtoffers/ouders als ze echt zeker weten dat ie nooit meer vrijkomt of de doodstraf krijgt.
1 ding was van te voren zeker, de doodstraf zou hij nooit krijgen en ongeacht de grootte van de zaak was er ook geen kans op levenslang. 20 jaar was maximaal en TBS moet je dan maar hopen dat het uitloopt op longstay.
Geloof dat hij met goed gedrag na 12 jaar vrij kan komen + tbs, dus na 18 jaar kan hij op zijn vroegst vrij komen.
Maar lijkt me sterk dat ze hem laten gaan, een signaal afgeven is ook wel belangrijk op het moment dat Robert M. vrijkomt neemt niemand het rechtsysteem meer serieus. (Doe ik sowieso al niet btw)