XXL Nutrition

Proefkonijn

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Beetje rare vraag maar iemand die on is en het niet erg vind even wat dianabol of test P voor me te testen?

Ben al tijd opzoek naar pharmacon labs ( kan ik rustig zeggen want heb al zoveel geinformeert, niemand bied het aan )

Heb nu een site gevonden alleen ik ben off nu en wil eigenlijk niet men herstel belasten en ook niet al men spullen kopen en dan erachter komen dat het nep is.. haha

Npp of test e en ik ben je man :-)

• Topic Starter Topic Starter
Duurt me te lang voordat je dat zeggen kunt vandaar 2 middelen die bijna direct opvallen

liever winny :(

Je kunt op de website van de producent checken of de reseller legit is

Ze hebben sust en deca wel met een bijna niet te geloven dosering/ml....

ervaring mee pumpie?

Ja maar ik krijg nergens een legit op.. zelfs niet op gewoon pharmacon.com..

Heb van t voorjaar de ace gehad en die was super. Waren alleen laatste potjes toen en is bijna niet meer te vinden behalve op sites..

Pm me

Je mag mij wel test-p opsturen hoor, test ik het voor je! pm maar bij interesse :D

stuur maar op bro,

Kijk mooi haha. Zoek ff op welke site me meest betouwbaar is en alsk het binnen heb krijgt diegene wel pm haha

Ja maar ik krijg nergens een legit op.. zelfs niet op gewoon pharmacon.com..

Heb van t voorjaar de ace gehad en die was super. Waren alleen laatste potjes toen en is bijna niet meer te vinden behalve op sites..

Je kunt ze toch ook een email sturen en vragen naar een legit reseller maar kan mij ook voorstellen dat ze uit Veiligheidsoverwegingen zelf geen namen geven.

Maar waarom wil je dit merk hebben? @newinthegame

Je kunt ze toch ook een email sturen en vragen naar een legit reseller maar kan mij ook voorstellen dat ze uit Veiligheidsoverwegingen zelf geen namen geven.

Maar waarom wil je dit merk hebben? @newinthegame

Heb hier de ace van gehad afgelopen voor jaar. Werd toen al gewaarschuwd dat super spul was en bijna uitverkocht, besloot toen toch maar 2 potjes te kopen..

Toen ik erachter kwam dat ik meer gains & bijwerkingen had op 350mg/week dan 7/800mg van andere merken was het al uitverkocht.. en nu zoek ik het al een half jaar maar zonder geluk..

Test p kom maar door.

Heb hier de ace van gehad afgelopen voor jaar. Werd toen al gewaarschuwd dat super spul was en bijna uitverkocht, besloot toen toch maar 2 potjes te kopen..

Toen ik erachter kwam dat ik meer gains & bijwerkingen had op 350mg/week dan 7/800mg van andere merken was het al uitverkocht.. en nu zoek ik het al een half jaar maar zonder geluk..

Ok, goede reden dus :)

Hier zie ik recente berichten:

https://www.eroids.com/reviews/lab/pharmacom-labs

Ziet er allemaal wel heel goed uit. Als er iemand weet waar je dat kan krijgen laat je dan horen.

In die link die ik postte staan 2 websites genoemd waaronder deze. Ze garanderen levering, als pakket kwijt of in beslag genomen sturen se het nog een keer. Je kan ook per Paypal betalen. Dus mocht je gezeik krijgen kun je altijd je geld terug halen bij Paypal

http://eu.basicstero.net/index/terms

Heb die store al tegengekomen ja. Niet echt goedkoop maar als ze 100% levering garanderen misschien toch eens proberen...

Terug
Naar boven